Blogihiljaisuus is over :)

Olin väsynyt, inspiraation puutteessa ja vielä kerran väsynyt. En jaksanut oikein muuta kuin käydä töissä, olla kotona, käydä salilla ja kirjoitella onnellisuuspäiväkirjaa. Nyt on blogihiljaisuus ohi ja nainen taas oma itsensä. Pääsiäinen on ovella ja silloin tapahtuu mukavia asioita. Järkkäri on ladattu ja laukut melkein pakattu. Oon lähdössä pikku breikille. Kerron tässä joku päivä lisää.

Mun elämään on tulossa muutoksia, hyviä sellaisia. 

Olin mukana kuuden viikon ajan unelmakarttakirja "kurssilla" ja tuli opittua taas kaikenlaista. Esimerkiksi sitä, että aina ei jaksa. Eikä aina tarvi jaksaakkaan.

Tämän postauksen kuvituksena on muutama kuva mun kirjasta.

Hirmuisesti tekis mieli kirjoittaa kaikenlaista tänne, mutta teen sen ajan kanssa tässä jo pääsiäisenä. 



             

             

Mutta nyt minä toivotan hyvää yötä ja kauniita unia kaunokaiset! Palaan asioiden äärelle pian! It's a promise!

Kommentit

Suositut tekstit