Maison Scotch satiinitakki on mun kevään lemppari!


En kyllä ikinä laita sellasta kauheeta bomberitakkia päälleni :D! Sanoi Sarppa vielä varmaan viime syksynä. Sitten vaatekaupoissa ja blogeissa alkoi näkymään näitä takkeja ja niin se mieli sitten muuttui! 

Muistan 90 luvulta nämä metrohousuiset ja bombertakkiset kaljut miehet ja jotenkin yhdistin nämä bombertyyliset takit suoraan näihin herrasmiehiin. Eli ei kauheesti kiinnostanut. Pikkuhiljaa oon kuitenkin lämmennyt ajatukselle. Siis takille, en niille miehille.

Oon hiplaillut kaupoissa näitä takkeja ja sovitellutkin muutamaa. Mulla oli jotenkin ajatuksena, etten halua mustaa takkia, vaan jonkun kivan värisen. Jonkun joka on kesäisen värinen. Koska oon värivammainen enkä halua mitään hullun kirkkaita vaatteita niin en oo sopivaa aiemmin löytänyt.
 

Oliskohan ollut uus Trendi lehti, josta bongasin tämän yksilön. Maison Scotch satiinitakki jäi verkkokalvoille ja jo illalla oli pakko avata lehti uudestaan ja katsoa mistä tuota takkia saa.
Hupskeikkaa...Elloksen valikoimista löytyy. Ei muuta kuin tilaamaan.  


Takki saapui eilen ja oon pyörinyt se päällä peilin edessä. Miettinyt, että onkohan se liian värikäs mulle :D! Mutta ei...päätin pitää sen. Nostin sen seinälle näkyville ja joka kerta kun katse osuu, tekee mieli laittaa se päälle. Se on niiiin ihana! En jaksa odottaa että ilmat lämpenee ja voin heittää sen päälle uloslähtiessä. 
 

Onneksi löysin myös kirppikseltä 3 eurolla bombertyylisen MUSTAN takin jota voin sitten värivammaisuuden iskiessä käyttää myös :D...

Kommentit

Suositut tekstit