Maailman laidalla.

Ihanaa maanantaita! Meikäläisestä ei oo kuulunut koska ei oo ollut mitään asiaa. Mutta nyt kuuluu ja lujaa. Mulla menee hyvin. Kaikki asiat on hyvin ja fiilis hyvä. Ulkona sataa hulluna lunta ja katselen tuota lumipyryä hymyssä suin, vaikka odotankin jo kovasti kevättä ja auringonpaistetta. Syy tähän kaikkeen hyvään oloon löytyy minusta itsestäni.

Olen löytänyt nyt polun mitä pitkin lähden kulkemaan. Uskon vahvasti siihen, että kun jollekin asialle on valmis, niin sen löytää juuri silloin. Oon syksystä asti tuntenut jotain suunnatonta paloa muuttaa mun elämää johonkin suuntaan. Luulin aluksi, että se on pelkkää ikäkriisiä. Oonhan virallisesti nyt keski-ikäinen. Elämä takana ja toinen jalka haudassa. Ehei. Mulla on vielä paljon annettavaa tälle maailmalle. Tajusin nyt viikonloppuna mihin suuntaan lähden kulkemaan ja mitä haluan tehdä. Se tunne tuli niin vahvasti, että mahassa muljahti ja tuntui, että meen parvekkeelle huutamaan koko maailmalle mun fiiliksistä. 

Oon käyttänyt tässä aikaani lukemalla kirjoja. Sellaisia kirjoja, jotka on auttanut mua nytkähtämään eteenpäin elämässä. Oon löytänyt Elisa-kirjat eli luen kirjoja puhelimelta. Käytän siis mun työmatkat ja pienet liikenevät hetket lukemiseen. Ihanaa! Yhden pysäyttävän kirjan sain luettua just viikonloppuna loppuun ja tavallaan se kirja sysäs mut vielä lähemmäs mun unelmia. Vahvisti mun ajatuksia, että tässä ollaan oikealla tiellä. Näihin kirjoihin voin palata myöhemmin.

Oon niin täynnä rakkautta, että voisin syleillä koko maailmaa. Oon niin rakastunut mun mieheen ja yöllä heräsin siihen, että Peppi mönki mun viereen ja otti mua kaulasta kiinni. Siinä sitten yön hämärässä tuijottelin mun rakasta tyttöä ja ihailin sitä, kuinka ihana se on! Oon rakastunut myös itseeni :D! Tärkeintä on rakastaa itseään ja sitten voi rakastaa muita.

Oon löytänyt taas liikkumisen ilon. Mun ei onneksi tarvi hampaat irvessä treenata vaan oon tehnyt monipuolisesti kaikkea mahdollista: joogaa, bodypumppia ja ette ikinä usko, oon tehnyt Arnold Schwarzeneggerin kehittämää saliohjelmaa Kultainen kuusikko eli Golden six treeniohjelmaa ! Mun mies sano ensiksi et sehän on miehille suunnattu ohjelma, mutta tuntiessaan mut, tietää etten sellasista välitä. On kuulkaa sellanen ohjelma et oksat pois. Kuuntelen mun kehoa ja teen sen mukaan harjotuksia. Välillä mun keho kaipaa rajua treeniä ja välillä pelkkää venytystä. Tärkeintä on se, että on hyvä olo! Niin fyysisesti kuin henkisestikin! 

Uskon ja toivon, että myös tälle blogille löytyy nyt enemmän aikaa kun vihdoin tiedän mihin suuntaan oon menossa. Ei tarvi miettiä mistä kirjoitan, mulla on nyt selvät visiot siitä, mitä tänne on tulossa :)!

Ihanaa ihanaa ihanaa maanantaita ja tulevaa viikkoa! LOVE!

 

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit