heinäkuun yhdestoista.

Ulkona sataa kaatamalla vettä ja meidän piti Pepparin kanssa mennä kirjastoon, mutta kun tarkistin kirjaston aukioloajat niin eihän me sinne enää ehditä. Eli...jotain sisäleikkiä pitäis tässä kehitellä. Mutta ensin ajattelin kirjoittaa vähän kuulumisia.

Oon nyt lomalla ja oon ollut itseasiassa tässä jo pari viikkoa. Mitä nyt kävin juhannusviikolla tekemässä 4 päivää töitä ja sitä ennen olin 2 viikkoa vapaalla. Että tässä oon melkein koko kesän lomalla. Tein ihan hulluna koko kevään töitä ja ylityötunteja tulla tupsahti plakkariin niin paljon, että siksi tässä lomaillaan niin paljon. Normaalistihan mulla ois ihan vaan 4 viikon loma. Mutta enpä valita, tää on ollu kivaa.

Kevät meni nopeesti. Käytiin miehen kanssa Islannissakin pyörähtämässä. Jos löydän tuolta mun puhelimen kätköistä kuvia (niitä nimittäin tuli otettua paljon) jotka vois täälläkin julkaista niin jotain jutuntynkää voi Reykjavikista tulla. En lupaa enää mitään, koska voi olla, että elämä taas imaisee mukaansa ja en ehdi tekemään mitään ns. ylimääräistä. Mulla välillä tekis mieli kirjoitella tänne paljonkin, mutta niinkuin oon ennenkin valittanut niin ei aika meinaa riittää. Tai sitten mun pitää laittaa Peppari katsomaan jotain youtubeskeidaa ja ottaa aikaa itselle niin.(Sitähän en luonnollisestikaan halua tehdä, koska oon niin huippu mutsi....*tähän sellainen kyyneleet silmissä naurava emoji*). 

Oon tässä hirmuisesti mietiskellyt asioita ja puhunut niistä ystäville. Mutta niistä tuun kirjottaan tänne enemmänkin. Kauhee tarve on nimittäin kirjoittaa. Purkaa tätä ilotulitusta täällä pääkopassa.

Ehkä palaan jo illan hämärässä tänne blogiin uudestaan.

Sydän.

Kommentit

Suositut tekstit