Hei...it's fridayyyy :)

Aah, ihanaa kun alkaa viikonloppu. Harmittaa, että ystävä lapsineen lähtee tänään pois, mutta onneksi sentään saatiin nämä päivät yhdessä! Seuraavan kerran kesällä. 

Viikonlopuksi on suunnitelmia: pyykkitupailua, koulutehtävän loppuun kirjoitus, siivousta, lasten talvirieha, luistelun kokeilemista 20 vuoden tauon jälkeen ja ehkä toivottavasti myös pitkät yöunet. Huh huh, että väsyttää. Oon singonnut itseni ylös joka aamu noin klo 05-5:30 välillä ja huomannut sitten klo 07:15 etten oo tehnyt mitään. Siis laittanut itseeni valmiiksi töihin, en ole syönyt aamupalaa enkä tehnyt mitään niistä asioista mitä olin ajatellut. Joka aamu olen lähtenyt kiireessä ulos kämpästä viemään ensin lapsen päiväkotiin ja sitten kävellyt 2 minuutin matkan työpaikalle. Työpaikalla olen sitten tehnyt pari leipää ja uppoutunut töihin.

Kun tuossa pari viikkoa sitten vaihdoin työpaikkaa niin mun työmatka lyheni puolesta tunnista kahteen minuuttiin. On kyllä ollut mahtavaa. Kun lähden töistä, mun ei tarvi juosta junalle/bussiin ja katsoo kelloo, että milloinhan olen kotona. Nykyisessä työpaikassa vaan laitan ulkokamppeet niskaan, huutelen heipat ja vedän ulkona keuhkot täyteen ilmaa ja...lomps lomps...kaksi minuuttia ja olen kotona (tai oikeastaan päiväkodilla hakemassa lasta).Kuinka kätevää!

Tajusin muuten, että nythän on maaliskuu! Eli siis minun laskujeni mukaan kevät :). Mulle kevät alkaa aina maaliskuussa vaikka ulkona paukkuu pakkanen ja lunta on metritolkulla. Pitää katsos ajatella positiivisesti :). Meillä on loppukuusta reissukin tiedossa: ollaan lähdössä miehen kanssa Krakovaan, ihan kaksin. Olen jo valmiiksi tilannut meille liput auswitchiin, paikkaan minkä olen halunnut nähdä vaikka se on kuulemma karmea.

kello on nyt 07:05 ja en ole saanut aikaiseksi mitään. Nyt pitää vauhdilla alkaa tekemään aamutoimet, että ehtii työmaalle hoitamaan viikon viimeisen työpäivän alta pois.

Perjantai. Aion kyllä palkita itseni tänään, työpäivän jälkeen, cafe latella missä on loraus vaniljasiirappia :)

Ihanaa kevään alkua kaikille :D!

Kommentit

Suositut tekstit