Mikäs tässä ollessa..oravanpyörässä rullailemassa!

Inhoan tätä sanaa, mutta kirjoitan sen kuitenkin. Kiire. Kotona ei ole kiire, mutta töissä on. Tähän asti viikkoa oon ollut sellaisessa pyörteessä, että eilen illalla, kun laitoin klo19 työpaikan oven lukkoon päässä pyöri sekalaisia ajatuksia. Muistinkohan kaiken? Menihän se hälytin päälle? Kotona sitten (sen parin minuutin työmatkan jälkeen :D ) päähän tippui ajatuksia, että huomenna pitää tehdä tuo,tuo ja tämä. Mulla on töissä sellanen muistikirja, mihin edellisenä päivänä kirjoitan aina seuraavan päivän tehtävät ylös. Niitä on ollut tällä viikolla joka päivä piiiitkä lista. Siitä minä sinä sitten tärkeysjärjestyksessä alan tekemään seuraavana aamuna. Haasteita tiskiin tuo se, että puhelin soi koko ajan...ihan oikeasti...KOKO ajan! Olin maanantaina pari tuntia puhelin äänettömällä, koska hoidin yhtä tehtävää ja en voinut vastata puhelimeen. Oli tullut sinä aikana 16 puhelua ja kaikki eri numeroista! Plus siihen päälle vielä vastaajaviestit, tekstiviestit ja sähköpostit. Menikin sitten loppupäivä niitä puheluita purkaessa. 

Eilen tein pitkän päivän, ihan vain sen takia etten olisi ikinä ehtinyt tehdä kaikkea sitä mitä mun piti tehdä. Ei oo esimies asemassa oleminen helppoa. Tiesin kyllä, että työ on haastavaa ja tavallaan nautinkin siitä, mutta jokinlainen rauha mun pitää saada tehdä työtä. Tänään on taas kalenteri täynnä koulutusta ja tauoilla mun pitää saada tehtyä paljon asioita. En halua saada asiakkailta kiukkuisia puheluita, että asioita ei ole hoidettu. Tässä vaiheessa kuitenkin jotenkin tykkään tästä säätämisestä, menee kuulkaa työpäivät tosi nopeasti. Mutta pitemmän päälle ajateltuna, oon burnoutissa vuoden päästä, jos tämä jatkuu. Annan kuitenkin itselleni ja työpaikalle aikaa, että tämä kiire saadaan jotenkin hillittyä. Uuden työn aloittaminen on aina tällaista...säätämistä!

Tänään on NAISTENPÄIVÄ ! Ihanaa naistenpäivää kaikki ihanat naiset ympäri maapalloa! Mua tuossa jo halattiin kuuden aikaan aamulla ja kerrottiin, että saan yhden ihanan takin. Olin ihan äimistynyt. Se on sellainen ihana Makian takki, mitä oon ihaillut, mutta en oo raskinut ostaa (iski piheys). Kuulemma saan sen tänään tilata. Mun mies, se on tommonen ihmemies, joka osaa yllättää. Tällä kertaa positiivisesti :D !

Olin muuten tekemässä tänne kirjoitusta siitä meidän Rak al Khaimah reissusta, mutta meidän kameran johto on mennyt hukkaan. Ei ole löytynyt mistään ja oon jo päättänyt ostaa uuden. Ärsyttää kun ei saa kamerasta kuvia ulos. Kunhan tässä ehdin niin haen sen johdon...ehkä viikonloppuna.Parin viikon päästä koittaa aika lähteä taas reissuun ja pitää ottaa kamera sinnekin mukaan. Krakovassa varmasti riittää kuvattavaa!

Mun munakas taitaa olla valmis. Aamupala odottaa. 
Vielä kerran:

IHANAA PÄIVÄÄ NAISET! Tykkään meistä, koska ollaan niin ihania kaikki. Ollaan kaikki erilaisia, mutta uskokaa tai älkää...we rule the world...sanoo miehet mitä tahansa :D !


Kommentit

Suositut tekstit