Miksei maanantai voisi olla hyvä päivä?

Vastauksena otsikon kysymykseen niin voihan se olla. Ja onkin. Yleensä. Tänä maanantaina olen ollut kotona sairaan lapsen kanssa ja itselläkin tuntuu, että jokin kuumeflunssatauti on tulossa päälle. Tässä olen nappaillut auringonhattua ja sinkkiä. En nyt mitenkään jaksaisi sairastaa. Onneksi Peppi kuitenkin voi olosuhteisiin nähden ihan ok. Kuumetta on ollut ja "otsa kipeä" eli ilmeisesti pääkipu on pikkuista vaivannut. Minä olen viettänyt etäpäivää töistä ja tehnyt hommia kotona ja vastaillut puhelimeen. Meneehän se näinkin.

Viikonloppu hurahti taas vauhdilla. Käytiin lastentapahtumassa Pepin kanssa (itseasiassa vähän niin kuin vahingossa), kirppisteltiin, ulkoiltiin ja oltiin mun ystiksen luona. En löytänyt sitä johtoa mun kameraan...vaikka sitä etsin monesta liikkeestä. Mulla on Olympoksen kamera ja ainakaan esim. Clasulla ei niiden valikoimista löytynyt sitä oikeaa johdonpätkää. Däääm. Mun pitää varmaan nyt tilata se jostain?

Tänään mun pitää vielä tehdä apteekkireissu, etsiä hotellivaraus sähköpostista(!), etsiä mun unelmapäiväkirja (mihin hittoon oon sen laittanut?) ja tehdä lista huomiselle työpäivälle, että mitä mun pitää siellä muistaa tehdä. 

Väsyttää jotenkin karmeesti. Eilenkin vetäsin puolentoistatunnin päikkärit. Aurinko vois taas näyttäytyä niin sais virtaa. Kunhan tuo mun ukko tulee töistä niin lähden käveleen ja käymään siellä apteekissa. Pakko saada raitista ilmaa.

Ihanaa viikkoa kaunokaiset!

-Sarppa






Kommentit

Suositut tekstit