Huomenta.

Tässä aamukahvia juodessa tuli mieleen, että oonpa minä onnellinen tällä hetkellä. Mitään erityistä ei oo sattunut, mutta jotenkin tässä on sellainen hyvä fiba päällä. Kesä on tuntunut pitkältä, johtuen ihanasta lämpöaallosta. Vielä ei ole edes ollut juhannus ja kesää on vielä jäljellä. Toivon todellakin, että nämä ilmat jatkuu ja saadaan nauttia kesästä vielä pitkään.

Viime viikon torstaina lähdettiin mun ystävien kanssa reissuun. Vuokrattiin asuntoauto ja meitä oli 5 naista liikenteessä. Käytiin Tuurin leirintäalueella, tsekkaamassa huutokauppakeisari (päästiin telkkariin..woop), lavatansseiltiin Kuikan tanssilavalla ja lopulta päädyttiin Kaarinaan Saaristo Openiin. Ihan mahtavaa! Puhuttiin matkan aikana aika moni asia auki ja tietysti parannettiin maailmaa yhdessä. Pari päivää meni toipuessa, mutta kyllä kannatti! Tällaisia reissuja on ihana muistella myöhemmin. Yhtään kuvaa en kyllä tähän laita...on sellaista materiaalia, että parempi antaa olla ihan vaan puhelimen kätköissä :D.

Aion viettää "kesälomaani" (ylityövapaita) ainakin Oulussa heinäkuussa ja oon päättänyt ladata puhelimeen muutaman kirjan, jotka aion lukee kesän aikana. Opiskelujen ja työn yhdistämisen (ja perheen) takia tuli viimeisen vuoden aikana luettua tosi vähän. Mulla on puhelimessa BookBeat ja sen kautta oon tykännyt lukea kirjoja. Tällä hetkellä oon aloittanut kirjan "Eleanorille kuuluu ihan hyvää" ja se kyllä vaikuttaa ihan hauskalta. Jotain hyviä self help-oppaita pitää myös kahlata läpi. Joudun/saan viettää aikaani kesällä myös aikaa yksinkin täällä Helsingissä. Mies ja lapsi häipyy Ouluun, toinen töihin ja toinen hoitoon sinne. Tuon suhteen on ollut kyllä vekslaamista. Ja tunnen syyllisyyttä siitä, että joudun olemaan töissä kesällä kun haluaisin viettää aikaa perheen kanssa. Mutta tämmöistä tämä nyt on...tämän kesän. Toivottavasti ens kesänä saan huilia heinäkuun ja olla tärkeimpien kanssa. Tämä äitinä (ja vaimona) olo ei muuten ole helppoa.

Mun pitää myös tulla hehkuttaan tänne uusia hyvinvointia lisääviä tuotteita mitä oon kokeillut viimeisen puolentoista vuoden aikana. Tuloksia on tullut ja pakko kertoo niistä muillekin! Täällä maailmassa on vaikka mitä hienoa kun vaan löytää ne oikeat jutut :D.

Oon pyöritellyt päässäni ideaa, miten voisin saada pieniä ylimääräisiä tuloja, koskien kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin lisäämisestä ihmisten elämään ja päästä samalla toteuttamaan itseäni. Suunnitelmia olen tehnyt ja ehkäpä tämä tästä pyörähtää jossain vaiheessa käyntiin...pienin askelin. Kädet syyhyää hoitaa ihmisiä ja mieli on avoinna vastaanottamaan kaikkea hyvää. Oon kyllä innoissani. 

Taidanpa hakea nyt toisen kupin kahvia, istahtaa hetkeksi parvekkeella (kastella meidän pieni puutarha) ja sitten valmistautumaan Pepin neuvolan nelivuotistarkastukseen. Jännittää niin pirusti kun toista pistetään tänään. Toivottavasti en pyörry kun näen sen neulan.

Palataan pian ! Love !


Kommentit

  1. Nyt lomalla mää luen tätä niin että tiiän kaikki mitä oot kirjoittanut ♡ oot rakas:)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit