Bikini Challenge valmisteluja (sisältää lähtötasokuvat:D )

Kävin kaupassa ostamassa ruokatarvikkeita ens viikolle ja aion mahdollisimman paljon tehdä valmiiksi ruokia, ettei sit kiireen keskellä vaan unohdu syödä :). Teen myös lukujärjestyksen ens viikolle, missä näkyy ruoka-ajat ja harjoittelut. Lukujärjestys ei tähän postaukseen ehtinyt, mutta näytän sen teille kyllä, et miten oon ajatellut hoitaa treenaamiset ym. kun on tuo rakas lapsi tuossa, joka tarvii myös mun aikaa :). Aikalailla oon Pepin nukkumisten mukaan tehnyt tuota mun lukkaria.Noooh, näette sen kyllä :)


Henkisesti oon valmistautunut tähän koitokseen jo pari viikkoa, joten luulen et se puoli on hoidossa. Tiedän, että tulee päiviä kun mikään ei kiinnostais...ei treeni eikä ruoka, mutta kun tietää et niitäkin päiviä on tulossa, niin pystyy paremmin pääsemään niiden yli. Niin ainakin luulen. Toivottavasti tämä "matka fitnekseen" antaa mulle paljon. Ainakin sitä mielenlujuutta, mitä tässä nyt tarvitaan. Haluan myös voida hyvin. En halua tästä sellaista "pakkopullaa", että verenmaku suussa, raivona treenaan ja oon vaan pahalla päällä. Aion kuitenkin tehdä tämän tosissaan ja kokeilla onko munsta tähän.




Mun mies kuvas mut bikinit päällä ja meillä oli kyllä hauskaa :D "näkyykö mun läskit...hyvä, niin niiden pitääkin näkyä"..."otappa lähikuva näistä röllyköistä" :D. Kuvista näkee, että mun pahin paikka on maha. Se on kyl aina ollu. Jos yhtään lihon, niin ekana lihon aina mahasta. Jotkuthan lihoo pyllystä tai reisistä, mutta mulle kasvaa heti semmonen pieni jalkapallo tuohon mahankohdalle, jos en treenaa tai jos mätän suuhun kaikkee paskaa (=karkkia, pizzaa, hampurilaisia).

Oikeestaan mua ei edes hävetä nuo mun kuvat. Mää oon 38 vuotias, oon synnyttänyt 10kk (+9päivää) sitten ja oon karistanut 20 kiloa raskauskiloja pois. Voisin olla pahemmassakin kunnossa :D!!! Mun mielestä mulla on hyvät lähtökohdat tähän hommaan. Tykkään treenata lujaa ja oon tottunutkin siihen. Tykkään syödä terveellisesti. Tykkään kävellä pitkiä matkoja. En oikeestaan edes välitä mun painosta tällä hetkellä...tiedän, että tän treenin ja ruokavalion myötä mulla tippuu muutama kilo painoa, mutta tärkeintä mulle on kiinteytyminen ja jos saan voimaa lihaksiin niin JES :D!Niin ja jos saan vedettyä leukoja sen 3 kpl :D!!! Siihen tähtään tosissaan.

Tulipa muuten mieleen, että mun pitää ottaa mun painolukema ennen tätä jaksoa. En ikinä muista punnita itseeni, mutta nyt pitää muistaa se tehdä. Ajattelin, että mun mies saa ottaa munsta myös mitat mittanauhalla, että miten ne sitten muuttuu tässä matkan varrella.

Mutta pitemmittä puheitta...tässä teille kuvat mun lähtötilanteesta, jotka on otettu tänään lauantaina 11.4.






Toivottavasti ette järkyttynyt :D

Otan uudet kuvat puolivälissä eli 5 viikon kuluttua ja tietysti sitten vielä 10 jälkeen. Toivottavsti muutosta on tapahtunut! Pitäkää mulle peukut pystyssä :D!!!

Kommentit

Suositut tekstit