Lauantai-illan ajatuksia viime viikosta :)

Lupaukset pitää pitää, joten ajattelin julkaista teille mun tulevan lukujärjestyksen, jossa on siis ens viikon treenaukset ja syömiset. Kirjoitan sen huomenna puhtaaksi, niin sitten näette sen. Viime viikko on kulkenut tyyliin samalla lailla kuin tulevakin.Tää lukkari on ollut hyvä apu muistaa syödä :) ja tietty treenata. Oikeesti...tuo syöminen tai oikeestaan sen ruoan laittaminen vie päivästä suuren osan. Suosittelen siis tekemään ruoat etukäteen ja laittamaan ne valmiiksi purkkeihin. Mää en oo nyt loppuviikosta tehnyt ruokia valmiiksi ja tuntuu et oon koko ajan keittiössä hääräämässä :). 

Nämä kuvat tässä postauksessa otettu viikon aikana ja niissä on just mun syömiä aterioita.Mulla ei oo ollut nälkä ollenkaan. Oikeastaan nämä määrät on sopivia ja aion jatkaa tällä rytmillä myös tän 10 viikon jälkeen.

Yks juttu mikä mulla on unohtunut kertoo on, että mun lähtöpaino tähän hommaan on ollut 50kg. Kävin puntarilla viime viikon lauantaina eli 12.4. Huomenna sunnuntaina punnitsen taas ja katsotaan onko jotain tapahtunut :). Mun päämäärähän ei oo laihtua vaan saada voimaa ja lihasta :)! Ja tiedättekö...eilen sain vedettyä yhden leuanvedon...ihan tuosta nuin vaan...mun mieskin katso mua silmät pyöreenä et mitä ihmettä:)  

                  


                 

Oon treenannut tällä viikolla vähemmän kuin oli tarkoitus. Maanantai meni ok, mutta silloin tiistaina iski se kamala mahakipu, joka vei päiväksi voimat. Keskiviikkona tein kotitreenin ja kävin Scooter-sisäpyöräilyssä (eli koko tunti soi Scooterin musiikki...ihan kauhee:)! Fitfarm on siis tehnyt 10 viikoksi treeniohjelman, mihin ei oikeesti kuulu mikään sisäpyöräily, mutta mää ainakin tarvin välillä semmoista ihmisten kanssa yhdessä treenaamista. Kuitenkin nämä Fitfarmin treenit teen yksin. Me saadaan joka viikko uus "viikkotreeni" ja seuraavalla viikolla se on porrasjuoksu...minä suoritan sen mäkijuoksuna, koska en tiedä missään lähellä mun kotia portaita...siis sellaisia pitkiä ja missä vois juosta. En viitsi mennä tuohon lähikerrostaloonkaan juoksemaan portaita :). Teen videoo sitten kun pääsen juoksemaan tuonne yhdelle mäelle :).

Torstain vietin Helsingissä päivän ja jouduin tekemään muutoksia mun syömisiin. Tein ne kuitenkin niin, etten näe nälkää...mut tiedän ettei se päivä mennyt ihan putkeen. En saanut tarpeeksi kaloreita, mutta uskon ja toivon ettei se päivä pilannut mitään. Torstai siis luonnollisesti oli lepopäivä treenien suhteen. Eilen perjantaina tein kotona treenin sekä kävelin ihan hirveesti. Kävelyä tuli tahallisesti ja tahattomasti.

Tänään lähdin heti aamusta salille ja tein treenit niinkuin pitikin. On muuten koko kroppa aika kipeenä tällä hetkellä. Venyttelin tuossa jonkin aikaa ja toivottavasti se autto vähän asiaa. Huomenaamulla on tarkoitus taas aamusta lähtee salille rehkimään.

Uskon, että tää treenaus ja syöminen "helpottuu" jossain vaiheessa. Tarkotan tällä sitä, että uskon et siitä tulee normaalia. Että on normaalia syödä 5 kertaa päivässä, terveellisesti ja hyvin. Kyllähän tuo urheilu ja treenaus on ollut osa mun elämää noin 5 vuotta, joten se varmasti pysyy myös mun elämässä. En oo koskaan vaan treenannut näin tosissaan.

Pakko kehua tätä Fitfarmin ohjelmaa...ihan varmasti jotain tulosta syntyy kun luottaa ja uskoo itseensä.(Ne kyl siellä Fitfarmilla tietää mitä ne tekee :).) Ja Treenaa ja syö ohjeiden mukaan. Mut senhän me näemme sitten parin kuukauden päästä :)

Mun pitää lähtee syömään...iltapala odottaa :)


Kommentit

Suositut tekstit