Memento Vivere

Mun on pitänyt viikonlopun aikana muistuttaa itselle, että muista elää. On ollu niin hetkinen viikonloppu etten oo oikeen ehtinyt hengähtää. Illalla oon kaatunut sänkyyn ja nukahtanut heti. Peppi on hieman öisin valvottanut kun hälle raukalle puskee hampaita. Kävin lauantaina myymässä Oulun suurkirpputorilla tavaraa ja vaatteita pois. Suurkirppis on hyvä tapahtuma ja se järjestetään taas vuoden päästä. Pääsin eroon turhasta tavarasta, ihanaa. Oon treenannut sen minkä ehtinyt, mutta muistanut juuri sen, mitä aina toitotan itselle. Ole armollinen. Mun ei tarvi jaksaa koko ajan kaikkee.

Kärpät vei mestaruuden. Oli niin jännä peli, että meinas tulla jännäkakka housuun :D! Mutta mestaruus tuli ja se on hienoa se. Tänään maanantaina on Kärppäjuhla Oulun torilla ja huvittais mennä katsoon et mitäs siellä tapahtuu. Voi olla, että Pepin kans hurautetaan sinne :D.

Eilen illalla palautin mun opinnäytetyön lopullisesti. Nyt odottelen numeroa, mikä annetaan viimestään 13.5. Sillä ei sinänsä oo mitään väliä, mikä numero tulee, mutta odotan ainakin 3:sta. Oon kuitenkin tehnyt vuoden töitä sen eteen ja en usko että se on NIIN paska et alle 3 tulis. Mut katotaan.

Toivossa on hyvä elää :D!

Hyvää viikkoa! Palaan pian!


Kommentit

Suositut tekstit