Pyörähaaveita :)

Mun on pakko saada pyörä. Sillä on niin helppo liikkua ja onneksi Oulussa on maanparhaat pyörätiet! Mulla oli Helsingissä asuessa pyörä, mutta siinä muuttotohinassa päädyin myymään sen pois...pöljä minä :)! Tulevana kesänä ois tarkoitus Pepin kanssa (ja ihan yksinkin) pyöräillä, joten oon haaveillut nyt jostain ihanasta pyörästä. Ja sellainenhan on tietysti löytynyt ja tietysti se on ihan sikakallis :D. Niin mua! Mää aina löydän jotain siistiä, oli kyse kengistä, vaatteista tai niinku nyt pyörästä, niin se on aina just se kaupan kallein juttu :D! Oon katsellut kaikenlaisia erilaisia pyöriä ja ykkössuosikiksi on noussut Jopo. Ja Jopo Cruiser. Ihan sairaan siisti pyörä!!! Ajattelin, että voisin säästää tässä pari kuukautta ja ostaa tuollaisen, mutta se tarkoittaa sitä, että MITÄÄN muuta en voi ostaa :D. Jos epäonnistun tehtävässä niin muitakin vaihtoehtoja (ja HALVEMPIA) tietysti on. Tässä muutama mun tyylinen pyörä, mitkä voisin ottaa vaikka heti!





Yks juttu minkä tarvin myös, on Pepille tuohon pyörään kiinnitettävä pyöräkärry. Oon niitäkin vaihtoehtoja katsellut ja ilmeisesti paras vaihtoehto on Croozer. Noita pyöräkärryjä on erimallisia ja hintatasoisia. Ja varmasti se hintataso kertoo myös siitä laadusta. En halua ostaa mitään huonolaatuista, joka räsähtää sitten rikki eka kesän jälkeen. Mutta tiedättekö mitä? Miksi ne Croozerit on niin pirun ruman värisiä :D? Miks niistä ei löydy mustaa, beigeä tai vaikka mintunvihreetä? Valkoisen yksilön löysin, mutta se pitää tilata Hollannista ! Voi dääm. 



Tiedän, että Croozeria on saanut myös pinkkinä, mutta Suomeen se väri ei tietenkään tullut :(...
Tässäpä siis mulle kevääksi suunnitelma...saada rahaa omaan pyörään :) , onneks tuo Pepin pyöräkärryn raha tulee ihan muualta...sekään ei nimittäin oo mikään halpa...

Näihin haaveisiin ja tunnelmiin :)
Hyvää päivää kaikille :)!

Kommentit

Suositut tekstit