Mun ihonhoitolempparit tällä hetkellä!

Pakko esitellä teille mun ihonhoitolemppareita mitä käytän tällä hetkellä. Nää on niiin hyviä, että haluan jakaa tätä ilosanomaa muillekin!

Hurahdin May Lindstromin tuotteisiin tuossa loppukesästä. Tykkään seikkailla naturelle.fi sivuilla ja sieltä bongasin nämä tuotteet. Huomasin sitten myöhemmin, että joissain blogeissa, mitä seuraan, oli hurahduttu näihin tuotteisiin myös.Nämähän maksaa ihan hunajaa, mutta ovat kyllä olleet ihan joka sentin arvoiset.  May Lindstromin "The youth dew" (oikealla oleva pullo)on kyllä ollut ihan huippu tuote mun couperosalle sekä pintakuivalle iholle. Oon käyttänyt tuota aamulla ja illalla ja mun iho on ollut ihanan rauhoittuneen näkönen. Oon jopa uskaltanut lähtee ilman meikkiä töihin (!) kun naama ei oo näyttänyt siltä niinkuin oisin juonut vähän viiniä illalla ja nukkunut 3 tuntia (niin...siis en todellakaan harrasta viininjuontia iltaisin ja nukunkin yleensä 7-8 tuntia yössä). Harmikseni tuo kosteuttava seerumi on nyt loppu ja oon miettinyt tilaavani sitä lisää. Mulla on nyt vaan muita tuotteita tässä testattavana, joten tilaan sitä sitten, kun olen käyttänyt nuo muut tuolta kaapinperukoilta loppuun.

Toinen noista tuotteista (vasen purkki) on May Lindstromin ihana ihana kauneusbalmi blue cocoon joka on testikäytössä osoittautunut myös ihan huipuksi!Kauneusbalmia oon käyttänyt eniten aamulla ja se on rauhoittanut myös mun ihoa ihan valtavasti. Punaiset couperosa posket on olleet muisto vain. Tuota voi käyttää siis myös meikin alla eikä se ole yhtään liian rasvainen. kauneusbalmi on väriltään sinistä ja sitä tarvitsee laittaa ihan vähän. On siis todella pitkään kestävä tuote. Hintaahan tuollakin on, mutta believe me, on kyllä hintansa väärti!


Tämän tuotteen ostin Ruohonjuuresta kun se oli siellä tarjouksessa. Olen käyttänyt tätä nyt tuon May Lindstromin kosteusseerumin loputtua ja voin todeta, että tää on tähän asti ollut hyvä. Kasvojen iho tuntuu hyvältä ja oonpa sitä sipaissut aina hiusten latvoihinkin kun sormiin on jäänyt öljyä. Tämä on siis Arganiaöljyä joka on tunnetusti huippukosteuttaja ja sisältää paljon e-vitamiinia. Kannattaa testata jos etsit talveksi huippukosteuttajaa kasvojen iholle!
 
Ja sitten on tää Tata Harperin Boosted Contourin seerumi, joka on niin kallista, että itkettää, mutta kokeilun arvoinen. Olin käyttänyt tuota ihmeseerumia kaksi päivää kun töissä työkaveri kehui, että mun iho hehkuu. En meinannut uskoa, mut kai se niin oli. Tää on ihan huipputuote ja oon lätkinyt sitä naamaan iltaisin ja välillä myös meikin alle. Tää tuote on mulla lopussa, mutta en kyllä raaski tilata sitä lisää. Jos siis tiedät jonkun hyvän boosteriseerumin keski-ikäistyvälle (iiiikkkk!!!) iholle,joka ei oo jumalattoman kallis, niin saa ilmoittaa mulle!

Mun ikisuosikki Oriflamelta!!! Nämä öljykapselit on kuivalle, ikääntyvälle(iiikkk!!!) ja herkälle iholle.Käytän näitä monesti naamion alle tai ihan vaan kun tulen saunasta/suihkusta ja naamaa kiristää. Ihan huippu tuote! Tuun käyttämään näitä varmaan loppuikäni!Kysessä on siis Oriflamen Time Reserving öljykapselit.

Hei, mulla on muutakin asiaa, mutta palaan niihin asioihin ihan omalla postauksella! Uusia tuulia ois taas luvassa :D! 

 

Kommentit

Lähetä kommentti

Suositut tekstit