Elämä.

Resilienssi. Se miten selviät kriiseistä ja voimavaroja vievistä tilanteista. Miten sopeudut uuteen tilanteeseen ja niin edelleen.

Onpa tullut pohdittua omaa resilienssiä tämä syksy. Oon ollut väsynyt, kipuillut myös fyysisesti ja ennenkaikkea olen ollut surullinen. Surullinen siitä, että et koskaan tiedä.

Olen ollut paljon kotona. Kotona on ollut kivaa. Olen lukenut kirjoja. Olen sisustanut. Olen vain ollut. Olen myös pitänyt kiinni työajoista ja kiirehtinyt kotiin töitten jälkeen.

Pian tämä vuosi on ohi ja aion niin huokaista helpotuksesta. Paskin vuosi miesmuistiin.

Tietysti aina pitää miettiä myös hyviä asioita mitä on tapahtunut ja niitäkin tietysti on ollut.

Toivottavasti loppu vuosi menee rauhallisesti. En ole tehnyt oikein mitään suuria suunnitelmia elämälle. Go with the flow, niin kuin monesti sanon. 

Ihan hyvä olla tässä ja nyt.

-Sarppa

Kommentit

  1. ❤ihan sattumalta ajauduin lukemaan sivustoasi. Niin monen jutun kohdalla ajattelin, että jos minulla olisi sisko sinä olisit se 🙂 tsemppiä jatkoon, kyllä se elämä kantaa. t. Riikka

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Riikka <3 ! Elämä kantaa! Ihanaa uutta vuotta sulle <3!

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit