Feeling pink :)

En nyt tiedä, tuntuuko munsta tää maailma niin pinkiltä kun ulkona on harmaata ja vettä sataa. Tiedän etten oo tunteeni kanssa yksin :). Varmaan jokainen suomalainen jollain tapaa tuntee olonsa enemmänkin harmaaksi kuin pinkiksi tällä hetkellä. Nämä kuvat napsasin viime viikolla. Kävin Pepin kanssa hoitamassa keskustassa asioita ja huomasin Isokadulla tämän ihanan vaaleanpunaisen talon. Oonhan mää sen ennenkin nähnyt ja ihaillut, mutta nyt menin sen sisäpihalle. Helsingissä kun asuin, kävin monesti ihan huvikseen talojen sisäpihoilla ihailemassa taloja ja niitä pihoja. Napsin sitten muutaman kuvan.

                
 
Käytiin perjantaina syömässä Ravintola Hellassa ja ah, oli kyl mieletöntä ruokaa. Juhlistettiin vähän niin kuin meidän omaa kotia. En oo koskaan siellä käynyt, mutta oon kuullut et siellä on hyvät ruoat. Ja niin olikin. Ja meille sattui oikein hyvä tarjoilija. Jätettiin varmaan 10 euroa tippiäkin hänelle. Niin hyvin hoiti meidän tarjoilut ja jutteli muutenkin mukavia. Oon sellainen ihminen, että jätän aina tippiä jos koen että mua on palveltu hyvin (siis ravintolassa...en missään vaatekaupassa :). Syömisen jälkeen käytiin vähän pelaamassa biljardia ja moikkaamassa tuttuja. Oli kyl tosi kiva ilta.

               
 
Muutenkin viikonloppu meni hyvin ja kiireisesti. Kävin sunnuntaina uudessa Ideaparkissa mikä avattiin Ritaharjuun. En kuitenkaan käynyt hakemassa ilmaisia ämpäreitä :). Niistähän tais olla ihan juttua iltapäivälehdissä.

                
 
Sunnuntaina tajusin, että mulla on yhden koulutehtävän jättöpäivä maanantaina, joten jouduin sitä sitten vääntämään illalla. Onneks olin tehnyt siihen "pohjat" jo aiemmin niin ei tarvinnut koko tehtävää tehdä alusta asti. Luulin myös, että mulla neljän muun tehtävän palautuspäivä maanantaina, mutta onneks niiden palautus on vasta 28.11. Kyllä helpotti. Oon tehnyt ahkerasti noita koulujuttuja, mutta viime viikolla olin laiska enkä oikeen jaksanut vaivautua. Pitäis muistaa että se aina sitten kostautuu, jos niitä ei tee. Me ollaan lähdössä sinne Prahaan kuun lopulla, joten päätin, että teen siihen mennessä kaikki tehtävät valmiiksi ettei sitten siellä matkalla tarvi panikoida niitä. 

                
 
Tällä viikolla on ohjelmassa...koulutehtäviä...ja ..ja..tänään meen ystävän kanssa lounaalle. Jee. Torstaina lennän taas Helsinkiin kouluun ja illalla takaisin.

                
 
Hommasin kirppispöydänkin Toppilassa sijaitsevasta Topkirppikseltä ja vein sinne jo sunnuntaina aamuna pöydän täyteen tavaraa ja vaatteita. Toivottavasti pääsis eroon kaikesta siitä turhasta mitä siellä on, siis mulle turhasta. Varasin pöydän 4 viikoksi niin on ainakin aikaa myydä tavaraa pois. Kun kävin kaappeja läpi niin ihmettelin taas, että miten tuota tavaraa on niin paljon? Meillä on muutto sillon joulukuun viimeisellä viikolla, niin tarkoituksena ois, että mitään sellaista ei muuta meidän mukana, jolla me ei tehdä mitään.

                
 
Mulle on iskeny inspiraatio taas maalaamiseen. On oikeestaan ollu tunne, että pitää maalata jo monta kuukautta. Mun maalausvälineet on jossain tuolla varaston laatikoista ja ajattelin et kunhan päästään sinne omaan kotiin niin otan ne välineet taas esille. En oo tosiaankaan mikään huippu taiteilija, mutta omaksi ilokseni maalailen. Mun isä ja mun isoveli on ihan huippuhyviä maalaamaan ja piirtämään, mutta ne ei käytä sitä lahjaa hyväkseen. Jos tiedätte taidepiirejä ollenkaan, niin taiteilija Pekka Halonen on varmaan tuttu nimi? Noh, se on ollu meidän suvun ukkoja :). Mää oon enemmän semmonen taivaanrannanmaalari :)...ei vaan, osaan kyllä jonkin verran piirtää ja maalata, mutta en todellakaan oo mikään huippuhyvä siinä. Mulla on pää ideoita täynnä, mutta toteutus aina sitten vähän eri asia ;). Nooooh, katsellaan mitä saan aikaseksi. Ehkä saatan sitten täällä vilauttaa mun tekeleitä :).
 
Joko muuten saa paistaa jo joulutorttuja :)?

Kommentit

Suositut tekstit