Huulipuna! Naisen pelastus...lähes kaikkeen :)

Ei helkutti! Ootteko nähneet sen videon, missä sellanen tytsy meikkaa tummat silmänaluset piiloon punaista huulipunaa käyttäen? Noh, mää näin ja en uskonut todeksi ennenkuin itse kokeilin. Siis se oikeesti toimii...!!! Otin kuvia todisteeksi :) ! Sekoittelin kahta punaista huulipunaa (toinen oranssi ja toinen tulipunainen) sekaisin ja sitten levittelin siveltimellä silmien alueelle. Vähän vielä taputtelin meikkisienellä...sitten vaan päälle meikkivoide ja muut meikit. Mulla oli jotenki fressin näköiset kasvot koko päivän :). Unohdin sitten ottaa kuvan heti meikin jälkeen, mutta nuo kaks viimeistä kuvaa on otettu sitten illalla...siinä näkyy, että meikki on suunnilleen pysynyt koko päivän. Ja se huulipuna ei oo tullut esille päivän aikana :).

Mää oon vähän tämmönen, että innostun kauheesti kaikesta uudesta ja kaikkee pitää kokeilla:) Peppi oli päikkäreillä niin meikäläinen sutii huulipunaa silmiin sillä aikaa :D !

Mutta tässä todisteet tästä mun meikkikokeilusta...ja anteeksi että oon aika nuutuneen näköinen näissä vessassa otetuissa kuvissa :)






                



Ja se video vielä, mistä sain inspiraation tähän kokeiluun...olkaa hyvä :)


                                   
 

Kommentit

  1. Aika ällistyttävä keksintö :D. Ja ilmeisen hyvin toimiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olin kyllä yllättynyt täysin tästä kokeilusta :D mutta kaikki mikä saa tummat silmänalukset näyttämään muulta kuin tummilta silmänaluksilta on jees :D

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit