Suunto Ambit3 Peak Black

Suunto-tyttö täällä moi :)! Mulla on ollut kaks Suunto rannetietokonetta käytössä mun elämäni aikana. Mun mielestä Suunnon kellot (rannetietokoneet) on tyylikkäitä ja laadukkaita. Annoin mun vanhimman Suunto kellon mun isoveljelle, koska en enää sitä käytä...tai en oo käyttänyt vuosiin. Ja siinä on sellanen ruskea nahkaranneke niin en oikeen osannut sitä käyttää...jotenkin ruskee ei oo mun väri :).  Siinä oli yks pieni "virhe" tullut vuosien saatossa,siinä näytössä oli "sammunut" yhden numeron ne näyttömusteet (mitä helvettejä ne on?en osaa selittää paremmin). Kävin vaihtaan patterit siihen kelloon niin se on toiminut taas kuin rasvattu veljen kädessä :). Siis sitä pientä vikaa lukuunottamatta. Toinen Suunto kello on ollut mulla käytössä nyt 4 vuotta. Se on sellanen Suunto  Alu Core light (kokonaan musta) ja oon kyllä tykännyt siitä paljon. Nyt ajattelin kuitenkin luopua siitä, koska oon tilannut uuden Suunnon :). Oon halunnut sellasen aktiivisuusrannekkeen, mutta mua ärsyttää se muotoilu. En tykkää niistä. Ja kaikilla on niitä. Kaikki on aktiivisia nykyään :). Mikä on kyllä hyvä asia. Mut en halua tehdä haloota mun liikkumisesta :) En halua keskustella kahvipöydässä kuinka paljon mun aktivisuusranneke on viime päivinä näyttänyt. 

Niinpä päädyin Suuntoon. M-U-O-T-O-I-L-U!!! Saan myös liitettyä sen mun IPhoneen ja saan apsin kautta kunto-ohjelmia, joita voin ladata (ja tehdä niiden mukaan...eikä kukaan tiedä mitään) ja onhan se perkuleen tyylikäs :). Niin, on siinä paljon muitakin ohjelmia (korkeus, ilmanpaine jne.). En ottanut sykevyötä siihen, koska en osaa/oo tottunut siihen. Mun mielestä on jotenki ahistavaa kun on sykevyö. Mulla kyllä on Suunnon sykevyö+sykemittari, mutta siitä puuttuu patteri :). Ehkä laitan senkin eteenpäin. Katsellaan. Mut joo, tilasin sitten itselle Suunto Ambit3 Peak Blackin ja saan sen ens viikolla. Löysin sen Keskisen Kellosta, jossa hinnat on kohdillaan. Oon tilannut sieltä aiemminkin kelloja (mää tykkään kelloista, jos en oo vielä kertonut) ja siellä toimii palvelu!!! Suosittelen sydämestäni tätä paikkaa!!! Ja tää ei sit ollut maksettu mainos :)! Kannattaa käydä katsoon Keskisen Kellon valikoimaa..siellä on vaikka mitä kelloja ja pikkusen halvemmalla kuin muualla :) ...ja sieltä voi ostaa kelloja osamaksulla :)!!!


Jos sua kiinnostaa pelkästään Suunto rannetietokoneet niin tieysti kannattaa vierailla Suunnon sivuilla, joihin pääseTÄSTÄ !

Ja tässä vielä se mun tuleva Suunto, joka keikkuu mun kädessä tästä lähtien (tai siis heti kun sen saan). Ah, ihanaa :)



Kuvat lainattu Suunto.comin sivuilta!


Mitäs tykkäätte?

Kommentit

Suositut tekstit