ordinary life

Syyskuu. Nyt sen vasta tajusin että syksy tekee tuloaan. Ulkona tihkuttaa vettä ja jotenkin on sellainen olo, että sade vie mennessään kaiken vanhan. Kaikkea uutta tulee tilalle ja elämässä mennään taas eteenpäin.

Välillä pitää ihan nipistää itseään, että tajuaa olevansa tässä. Niin onnellisessa tilanteessa. Ja oikeasti onnellisena. 

Asiat ja tapahtumat mun elämässä sen jälkeen kun muutettiin Ouluun, on menny paremmin ku ajattelin. Luulin, että mulle tulee Helsinkiä kauhee ikävä. On ollu ihanaa asua Oulussa. On ollu maailman ihaninta löytää takas ystäviä, joita oli aina kauhee ikävä. Oon löytänyt myös sellaisia ystäviä takas, joiden kanssa ei olla oltu viimeiseen 10 vuoteen tekemisissä. Oon ollut yhteyksissä mun lapsuuden ystäviin ja nähnytkin muutamaa. Siis ihan huippua!


Mulle tuli tänään tunne, että tämä vuosi on taas yksi muutoksen vuosi. Jotain hyvää on tapahtumassa...tunnen sen luissa ja ytimissä. Uskallan antaa virran viedä ja hyppään sen mukaan rohkeasti ja itseeni luottaen. Oon uskaltanut tehdä ennenkin ratkaisuja intuition perusteella ja aion taas luottaa siihen tunteeseen.


Rakastan tätä tavallista ja tasapainoista elämää. Siistiä kun välillä on niin tylsää.

Ja munsta on niin siistiä tuntea elävänsä. Tässä ja nyt.

Kommentit

Suositut tekstit