weekend

Viikonloppu...onko suunnitelmia? Meidän perheen viikonloppu menee ihan kotona. Meidän Peppi oli ensimmäistä kertaa elämässään tosi kipeenä alkuviikon ja mun vanhemmat hoiti sitä, kun olin töissä. Mun isä sai tartunnan Pepiltä ja makaa nyt kuumehoureessa kotona. Mun isällä on sellanen sairaus, että se menee aika huonoon kuntoon kun flunssa iskee :(. Meidän piti lähtee ystäväpariskunnan kanssa katsoon Amy Winehousen dokkarileffa ja käydä ehkä muutamalla oluella, mutta suunnitelmat muuttu kotiviikonlopuksi...kun ei viitsi viedä Peppiä sinne mun äidin ja isän luo....ja anoppikin tekee muuttoa viikonloppuna.

Kylläpä tässä ehtii käymään leffassa ja oluella.Vielä monta kertaa.


                 

Olipa ihanaa eilen päästä töistä kotiin "ihmisten aikaan". Tai oikeestaan keskiviikosta lähtien on tuntunu siltä. Silloin siis aloitin uudessa työpaikassa.Kyllä se vaan niin on, että koti on paras paikka maailmassa :)! Ja se, että saa tasapainoon työ- ja kotiasiat. Oon kyllä niin onnekas, että sain sen työpaikan. Mun pomo kertoi, että paikkaa oli hakenut 46 ihmistä ja oon siis oikeestaan tosi onnekas että se paikka napsahti mulle. Oon jo tutustunut uusiin työkavereihin ja kaikki vaikuttaa ihanan rennoilta ja...oululaisilta :)!

                 

Oulussa on kyllä sellanen ihan ihmeellinen fiilis...siis positiivinen fiilis! Ihmiset on ihan erilaisia ku etelässä...tietenkin joka työpaikkaan, kerrostaloon, yhteisöön mahtuu se yks tyyppi, josta ei ehkä niin välitä, mutta kun sen tiedostaa niin on helpompi olla. Tai siis...voi kiertää kaukaa sen tyypin :)! Mut hyvällä fiiliksellä pätkyttelen nyt eteenpäin!

                 

Mua harmittaa tuo kesä kun en jaksanut kirjoittaa tätä blogia...nimittäin sähköpostissa ois ollut hyviä yhteistyötarjouksia ja hyviä alennuskoodeja eri nettikauppoihin....mutta mitäpä sitä murisemaan enään. Oon kirjoitellut nyt sähköpostia noille yhteistyökumppaneille ja kertonut tilanteen...siis sen, että hiljaiselo on ohi ja mulle saa/voi lähettää taas yhteistyöjuttuja, jotta tekin pääsette osingoille niistä :).

                 

Mulla on tarkoituksena käyttää tänä viikonloppuna aikaa taas kaappien karsimiseen...muistatte varmaan mun hehkutuksen KonMarin metodiin , johon siis edelleen uskon ja jota edelleen noudatan. Mutta tiedättekös...munsta tuntuu, että voisin luopua suunnilleen kaikesta :D!!! Ärsyttää romu ja tavara. Tokaisin yks päivä miehellekin, että "heitä heti se lappu (sillä oli joku resepti kädessä) lehtikeräykseen, jos et sitä tarvi" ja mun mies katsahti mua vähän ihmeissään et mistäs nyt tuulee :D. Mua ärsyttää kaikki lippulaput jotka pyörii pitkin kämppää ja joilla ei oo mitään paikkaa...kaikki löytyy nykyään netistä...miksi siis säilytellä lappuja joita tarvii ehkä kerran vuodessa (jos silloinkaan) kun sen voi halutessaan katsoa netistä?

                 

Teen teille videoo tästä KonMarin siivouksen taiasta ja se pärähtää ilmoille varmaan huomenillalla.
Aion myös jakaa yhden KonMarin kirjan, haluan jakaa tätä KonMarin siivouksen taikaa, jossa on järkeä...joten stay tuned :D!!!

Ihanaa viikonloppua :D!

Kommentit

Suositut tekstit