Hyvää kuuluu :)

Nyt on kai keskiviikko? Päivät vähän sekaisin kun oltiin tuossa oksupoksutaudissa niin sairastaessa menee aina aika ihan sekaisin. Oksupoksutaudista selvittiin ja elämä jatkuu. Hyvää kuuluu. Oon aloittanut uuden työn mikä tuntuu ihanan haasteelliselta. Oon ollut uudessa työssä nyt jopa 4 päivää. Seuraavat pari kuukautta haen nyt paikkaani siellä ja opettelen uutta, mutta uskon kykeneväni siihen. On tullut "lennokkaita" ajatuksia tulevaisuuden suhteen tässä 4 päivän aikana. Oliskohan munsta yrittäjäksi? Kotoa tulee vahva tuki, mutta enpä lähde soitellen sotaan. Pitää tässä tutkistella itseeni ja vahvuuttani. Eihän sitä tiedä missä sitä on vaikka vuoden päästä. Kun ei tiedä edes, missä on viikon päästä (oletettavasti kuitenkin samassa tilanteessa kuin nyt). 

Käytiin Ras Al Khaimah nimisessä paikassa ottamassa annos aurinkovitamiinia . Tultiin viime viikolla takaisin ja lomalta suoraan uuteen työhön. Ja samantien oksupoksutauti :). Mutta sellaistahan se on. Ras Al Khaimah sijaistee Dubaista n. 90 kilometriä pohjoiseen ja oltiin hotellissa nimeltä Ras Al Khaimah Hilton resort & spa. Ajattelin kirjoitella matkasta kuvien kera tässä piakkoin. Oli mielenkiintoinen paikka!

Veri vetää kyllä talvisin lämpimään ja aurinkoon. Ihme homma :D.
Voisin kyllä laittaa itselleni tavoitteeksi sen, että saisin tulevaisuudessa viettää tammi-ja helmikuun jossain lämpimässä. Ne on mulle kaikista eniten vaikeimpia kuukausia vuodessa. 

Huomasin muuten, että viime tammikuussa olin tehnyt itselleni "aarrekartan" ja kaikki siinä olevat asiat on toteutuneet...yhtä asiaa lukuunottamatta...nimittäin mulla ei oo Mini Cooper-autoa :D. Ehkä nyt ei olekaan uuden auton aika, mutta tiedän, että vielä joku päivä istun mun omassa Mini Cooperissa (mustassa) ja ajelen tyytyväisenä sillä lähi Prismaan :).

Tällaisia asioita tähän aamuun. Ihanaa keskiviikkoa!
Toivottavasti kuullaan pian!

-Sarppa


Kommentit

Suositut tekstit