Oodi perjantaille :)

Ihan ensimmäisenä haluan toivottaa onnea Oulun Kärpille hienosta SM-kullasta, joka taisteiltiin eilen Tampereella. Jännitti ihan helvetisti se ottelu! Olisinpa Oulussa juhlimassa sitä, että poika tuli pohjoiseen (jotenkin soi koko ajan päässä poika saunoo biisi).

Istun tällä hetkellä Kaaressa, Kantsussa, kauppakeskuksen konttorissa ja olen viimeiset kolme tuntia kirjoittanut mun portfolioo. Se on mun viimeinen koulutehtävä, joka pitää palauttaa 10.5 mennessä. Perjantaina 18.5 pitäisi saada paperit tästäkin koulutuksesta. Ajattelin pitää puolen vuoden tauon opiskeluista ja sitten taas keksiä jotain... :D!

Mulla on niin huippu fiilis. Ulkona paistaa aurinko. Oon ollut vapaapäivällä, siivooja tuli tänään meille (ihan parasta...ei tarvi vapaapäivänä siivota vaan saa keskittyä ihan muihin juttuihin), löysin itselle kaupasta kivan farkkuhameen kesäksi ja join vähän aikaa sitten cafelaten.Elämän pieniä ihanuuksia.

Viikonloppuna tarkoituksena tehdä hyvää ruokaa, nauttia ulkoilusta ja käydä katsomassa paria potentiaalista asuntoa...ollaan laitettu meidän Oulun asunto myyntiin ja tarkoituksena löytää täältä Helsingistä joku kiva talo, asunto, rivitaloasunto tms. jossa voitaisiin asua seuraavat 20 vuotta! En jaksa enää muuttamista.

Katseltiin tuossa yhtä ihanaa erillistaloa, mutta oltiin liian hitaita...talo myytiin meidän nenän edestä. Uskon kyllä siihen, että meille löytyy kyllä joku kiva asunto, joka on just meille tehty.Meillä on nyt kiikarissa muutama hyvä yksilö.

Vappua odotan kuin kuuta nousevaa. Pääsen mun tyttöjen kans vähän viihteelle. Viime kerrasta on ihan liian pitkä aika! Skumppa on jo ostettu valmiiksi jääkaappiin ja vaatteita tsekattu siihen malliin, että mitäs sitä tuollaisena juhlapäivänä laittaiskaan päälle. En yleensä innostu mistään juhlapäivistä. Olen yleensä viettänyt vaput töissä, mutta tänä vappuna olen vapaana kulauttelemaan skumppaa kurkusta alas :D!

Tämä oli nyt tällainen extemporee kirjoitus. Ihana fiilis! Ihana elämä! Palaan pian asiaan.

Mahtavaa viikonloppua kaikille!

-Sarppa

 

Kommentit

Suositut tekstit