Minä Sydän Aurinko

Aaah, mikä ihana päivä. Aurinko paistoi ja mää kävin lenkillä.On se niin ihmeellistä kuinka yks keltanen pallo voi saada aikaan paremman fiiliksen.Mulla on tänä talvena pyöriny mielessä et voiskohan olla mahollista et muuttais ens talveksi jonnekin lämpimään.Mää en ihan oikeesti tykkää talvesta ollenkaan.Inhoan lunta.Inhoan pakkasta.Ihanaa kun tulee kevät ja räystäiltä alkaa tippumaan vesi. Aamutupakalla kun oon istunu niin linnut on tullu takas visertään mulle aamusinfoniat.Mää niin nautin.Mun työsopimus loppuu kesän alussa ja oon sen jälkeen vapaa tekemään ihan mitä mää haluan...jospas sitä suunnittelis laukkujen pakkaamista ja lentolipun ostamista jonnekin kauas.Mutta, nyt mää lähen takas ulos....pitäisköhän syödä tänään pitsaa, ihan vaikka vaan auringon kunniaksi :)

Kommentit

Suositut tekstit