Ystävyys.

Mää oon paljon miettinyt ystävyyttä ja sitä mitä se merkittee muille. Tiiän mitä se merkitsee mulle, mutta oon monesti miettinyt et miten muut kokee ystävyyden. Mulle ystävä on sellanen henkilö johon voi luottaa joka tilanteessa. Sellanen joka soittaa ja kyssyy et tuutko käymään ja tuokko pullapitkon niin syyään se pois. Sellanen joka kyssyy et mitä kuuluu ? Sellanen joka tykkää munsta myös mun huonoina päivinä. Ystävyys on mulle tosi tärkiää, on ollu sen jälkeen kun muutin pois mun kotikaupungista. Sen jälkeen oon ymmärtäny kuinka tärkeitä ystävien omistaminen on.
Tumblr_lvfsnz5tne1qffkwto1_500_large
Oon joutunu kokemaan elämässä ihan hirveesti paskaa. Oon joskus miettiny et miksi just minä. Mut joku viisas mulle kerto et "sellaset ihmiset kokee paskaa jotka jaksaa sen kantaa, ne joutuu monesti kantamaan kohtuuttoman paljon, koska ne kantaa niidenkin ihmisten paskat jotka ei olis siihen tarpeeksi vahvoja". Mut kyl mää välillä mietin et oonko vahva. Mut nyt lämpimään suihkuun lämmittämään mun kylmiä varpaita :).

Kommentit

Suositut tekstit