Tauolta palannut.

Pidin hieman taukoa blogin kirjoittamisesta (kirjotin kylläkin ihan hulluna päiväkirjaa..siis semmosta salaista, ikiomaa, käsinkirjotettavaa päiväkirjaa..) kun on ollut "hieman" raskaita aikoja tässä.Tällä hetkellä kuitenkin asiat hyvin.Vaikka se avioero nyt sitten tulikin,muutin/muutan Helsinkiin omaan kaksioon(vuokrakämppään) niin ollaan saatu puhuttua mun tulevan ex-aviomiehen kans asiat viimesen viiden vuoden ajalta.Miksi niitä asioita ei käsitelty avioliiton aikana? Miksi mun mies tajus menettäneensä hienon naisen sitten vasta kun se oli jo myöhäistä? Kaikesta huolimatta, uskon että pysytään jollain tavalla kavereina (oon pysynyt kaikkien mun ex-poikakavereiden kanssa frendinä eron jälkeen) ja tullaan varmasti jatkossa pitämään yhteyttä jollain tavalla. Aluksi kuitenkin haluan "hautautua" mun ihanaan kämppään rauhassa ja laittaa siitä kodin itselle...ja mietiskellä elämää ihan rauhassa.

Oon tällä hetkellä töissä.Toisiks viimenen työvuoro (yövuoro) ja sitten oonkin vapaaherra hetken aikaa.Toivon löytäväni jonkun kivan työpaikan Helsingistä...en pysty oleen työttömänä, en vaan kykene siihen.

Lähdenkin tästä tekemään mansikka-juustokakkua mun tuleville ex-työkavereille läksiäisiksi :)
Se on muuten ihan sairaan hyvää. Tässä vielä linkki joka vie sivustolle mistä löytyy resepti tähän suussasulavaan kakkuun :) mansikka-juustokakku enjoy my friends :)








Kommentit

Suositut tekstit