Tänään.

Selvisin eilisestä lumisademasennuksesta :D koska tänään aamulla paistoi aurinko ihanan kirkkaasti. Hengailtiin tänään ihan vaan täällä mun miehen työkämpässä ja nautiskelin elämästä. Ostin eilen henkkamaukalta euron maksavan gojimarja kasvonaamion. Vaihtoehtona ois ollut ostaa 90€:n kuolleen meren kasvonaamio, mitä yks Ison Omenan "dead sea"-sarjan nuori herra yritti kaupata mulle :D. En menny halpaan. 

Mietin tänään, että olis aika siistiä elää näin, miten me nyt eletään tää muutama päivä. Hirvittävän rumia astioita ja huonekaluja, likainen kämppä, kahvinkeitin keittää pahaa kahvia, muovimatot ja on kai tuo mikro vuodelta '88 :D. Ei oo kuulkaa huolta huomisesta. Täällä joutuu tiskaamaan astiat käsin, joten käytän koko ajan samaa kuppia ja virutan lautasen & ruokavälineet heti käytön jälkeen. Ei tarvi miettiä onko astiat Arabiaa tai Iittalaa, koska ne ei todellakaan oo. Ne on varmaan ostettu jostain Anttilan alennusmyyntien alahyllyltä vuonna 1990 :D. Mut joo, on helppoo kun ei tarvi ajatella sisustusta tai likatahrojen syvyyttä keittiön kaapeissa. Kunhan vaan hengaa ja juo pahaa kahvia.Voi olla, että kuvaan huomenna tätä miljoonalukaalia niin tiedätte mistä puhun :D.

Aloitin lukeen sitä eilen kirppikseltä hankkimaa "Voittaja on yksin" kirjaa ja oon koukussa. Kannattaa lukee se, jos jostain saat sen käsiin.Mun pitää esitellä myös yks toinenkin kirja, minkä hankin maanantaina kun kävin Oulussa kaupungilla.

Kävin tänään hakeen tuosta alkuillasta kaupasta vähän Kindermunia ja limsaa. Matkalla innostuin kuvaamaan Matinkylän vanhaa ostaria. Se on välillä ku villi länsi...hirvee huuto ja mekastus kun kaljankittaajat ja piriveikot huutaa siellä ostarin käytävällä. Mut kuulemma nyt aiotaan siistiä Matinkylän aluetta, koska tänne tulee se uus metrolinja. Pitää saada alue nousuun, että ihmiset uskaltais muuttaa tänne. Minä kyllä viihdyn täällä. Ihan lepposa meininki. Ongelmiin ei joudu kun huolehtii omista asioistaan.

Huomisen suunnitelma on, että mennään Pepin kans Stadiin. Käydään vähän katseleen sielläkin meininkiä. Ja jospa sitä shoppailis jotain. Pitäis löytää sellaset urheilushortsit. Mielellään mustalla pohjalla jotain värikästä. 

Niin ja ajattelin laittaa ne mun Vansit jalkaan. Satoi tai paistoi :).

Minä jätä teidät nyt katselemaan kuvia. Ensimmäisessä kuvassa oon minä sen euron kasvonaamion kans ja loput kuvat onkin Matinkylän ostarilta ja lähitaloista. Harjoittelen taas järkkärin käyttöä ja taisin harjoitella myös Picasan kuvanmuokkausta :D

Enjoy :D 












Kommentit

Suositut tekstit