1.7.2015

Oon alottanut sen mun työn niin mulla on loputkin vapaa-ajat (siis välillä tuntuu että mikä vapaa-aika...) minimissä. Opettelen töissä uusvanhoja toimintatapoja, yritän muistaa kaiken sen uuden asian mikä sieltä tulee ja tehdä työni kunnolla. Stressiä ilmassa. Vihaan tätä olotilaa.

Häät ja niiden suunnittelu ja toteutus vie oman aikansa. 

Oon tehnyt mun uutta blogisivustoa ja olen aloittanut kirjoittamaan kirjaa. Tuo kirjaprosessi on muutaman vuoden takainen idea, joka on kytenyt mun päässä. Nyt ajattelin tehdä yhdestä unelmasta totta ja kirjoittaa sen. Vaikka sitä ei koskaan julkaistas missään niin olempahan ainakin kirjoittanut sen. Heräsin yks aamu klo 4 kirjoittamaan kun inspiraatiota iski päähän :D.

Bikini Challengestakin on tulossa juttua. Pidän nyt treenaamisesta ja millintarkasta syömisestä kuukauden tauon ja sitten taas aloittelen Pt:n avulla treenaamisen.

Uusi blogisivusto avautuu varmaankin elokuussa. Siitä tulee niin hieno :D!!

Tänään varattiin meidän häämatka. Barcelona kutsuu....

Kaipaan lomaa, olisin niin sen tarpeessa.
Kaipaan paria päivää ihan vaan itselleni...silleen ettei mun tarvi huolehtia kenestäkään muusta kuin itsestäni...olla vaikka ihan hiljaa vaan!

Ette usko kuinka vaati ponnistelua, että sain kirjoitettua tämän. Väsyttää.


Kommentit

Suositut tekstit