Kuulumisia...

Ihanat ja kiireiset viikot takana. Sain puserrettua itsestäni irti viimeisen koulutehtävän, portfolion ja viime perjantaina sain sitten sen todistuksen käteeni. Oli helpottunut olo. Nyt en kyllä ihan hetkeen opiskele, ainakaan mitään hullun vaativaa :D! Kyllä mulla ajatuksissa on kuplinut muutama aihe, mitä haluaisin opiskella, mutta mitään liikkuja en ole (enkä vähään aikaan tee) tehnyt! Nyt nautin vain helteistä ja keskityn työntekoon...ja elämään.

Tuntuu ihan hullulta, että kesä tuli sitten ihan kuin hiipien takaovesta. En ollut kyllä yhtään varautunut näihin lämpötiloihin ja menikin hetki, että tajusin ettei mun tarvi käyttää takkia :D. Onpa ollut ihanaa heittää aamulla vaan kesäkengät jalkaan (ilman sukkia!!!!) ja tallustella auringon pilkotellessa taivaanrannassa töihin. 

Meidän perheessä on tulossa "erikoinen" kesä. Mies lähtee osaksi Ouluun töihin ja heinäkuussa meikäläinenkin tallailee Oulun katuja. Olen pari viikkoa Helsingissä yksinkin ja tiedän jo valmiiksi, että se tulee olemaan outoa. Ollaan jouduttu tekemään järjestelyjä, koska ei haluta, että Peppi olisi koko kesän päiväkodissa. Mullahan ei ole kesälomaa vaan pidän ylityötunnit pois kesällä ja saan sitä kautta pari viikkoa lomaa!!! Kyllä ihminen tarvitsee lomaa...mun työ on haastavaa ja vie energiaa, joten parin viikon "aivot narikkaan"-loma tekee varmasti hyvää. 

Meillä on tulossa sukujuhlatkin kesällä ja ootan kyllä kovasti näkeväni sukulaisia pitkästä aikaa. Parit pyöreät synttäritkin pitää käydä koluamassa, mutta muuten kesästä on tulossa rauhallinen. En jaksa enkä halua suunapäänä höyrytä koko kesää. 

Kesäkuussa suuntaan mun ystävien kanssa pienelle lomalla, mutta siitä en voi enempää puhua, koska se on ylläripylläri ystävälle :D. 

Ehkä mulla nyt on aikaa kuvata myös mun elämää niin saisin tänne tekstin lisäksi myös kuvia. Taidan aloittaa sen just nyt...

Ihanaa tiistaita...tulee taas lämmin päivä...nautitaan tästä nyt!

Kommentit

Suositut tekstit