Oodi Aloe Veralle!

Mun on pitänyt jo pitkään kirjoittaa tästä aiheesta, koska haluan kertoa kaikille, kuinka oon löytänyt tuotteen, joka on auttanut mua mun päänahan ongelmissa, vatsan toiminnassa ja monessa muussakin asiassa.

Osa teistä tietääkin, että oon ollut kiinnostunut luontaistuotteista, yrteistä, puhtaasta ravinnosta ja koko kehon hyvinvoinnista jo todella pitkään. Muistan jo 80 luvulla kun mun äiti käytti jotain sen aikaisia luontaistuotteita ja samalla on kertonut mulle niistä. Muistan kuinka meillä oli jo silloin kirjoja luonnonyrteistä ja muistan, kuinka meidän äiti käytti ME eli Marja Entrich tuotesarjaa. Muistan kuinka äiti sitä kehui ja se taitaa olla ensimmäisiä suomalaisia luonnonkosmetiikkasarjoja, jota edelleen myydään! Edelleen mun äiti käyttää luontaistuotteita ja niistä meillä riittääkin monesti puhuttavaa. Myös mun äiti on vannoutunut Aloe Vera Gel- juoman kannattaja.


Mutta mennäänpä aiheeseen. "Löysin" Aloe Vera Gel-juoman nyt keväällä 2018. Olen aikaisemminkin kirjoitellut aiheesta "mun päänahka", joka oireilee,kutiaa,hilseilee ja välillä on ollut kausia, kun oon ajatellut etten lähde kotoa ulos kun päänahka on niin hirveessä kunnossa.Oon käynyt lääkärissä näyttämässä mun päänahkaa, mutta sille ei ikinä tehdä muuta kuin määrätään hakemaan nestemäistä kortisonia apteekista. Joo, se kyllä auttaa, mutta en halua käyttää sellaista "myrkkyä" koko aikaa....hyvinvointihan lähtee sisältäpäin.Eikö niin? Olet mitä syöt- pitää niin paikkaansa.



Harmittaa etten ottanut kuvaa mun päänahan lähtötilanteesta ennen Aloe Vera Gel- juoman aloittamisesta. Mun päänahka hilseili ja sitä kutitti armottomasti. Varsinkin yöllä olin raapinut mun päänahkaa niin, että välillä mun päänahassa oli nirhaumia ja vitsit se oli kipeä. Multa myös lähti hiuksia päästä joka pesussa ihan mieletön määrä. Pelkäsin jo kaljuuntuvani vaikka tätä hiusta tästä mun päästä löytyy enemmänkin :D.

Sitten kävi niin, että ystäväni ehdotti kokeilemaan Aloe Vera Gel-juomaa. Olin jossain vaiheessa ostanut lähikaupasta jotain Aloejuomaa ja se oli ihan järkyttävän makuista (niinkuin ois oksennusta juonut)...arvaatte varmaan, että epäilin hieman kokeilla uudestaan Aloe Vera juomaa. Uskalsin kuitenkin ja ONNEKSI uskalsin! Olen juonut nyt Aloe Vera Gel-juomaa toukokuusta lähtien ja olen saanut hyviä tuloksia mun päänahan, ihonhoidon ja suolistontoiminnan suhteen.



Käytän vain ja ainoastaan Forever Living Products- sarjan Aloe Vera Gel-juomaa! Ja miksi juuri sitä? Koska se on parasta mitä markkinoilta saa!!! Forever Livingin Aloe Vera kasvatetaan heidän omilla pelloillaan, auringon paahteessa, tarkkaan valituilla alueilla ja niinkuin tiedätte, hyvää tuotetta ei voi valmistaa huonoista raaka-aineista. Forever Living Aloe Veran lajike on Barbadensis Miller- lajike, jossa on pulleat ja vihreät lehdet...tuhansia vuosia on esim. kreikkalaiset rakastaneet tätä lajiketta ja käyttäneet sitä sen ominaisuuksien vuoksi. Aloe Barbadensis Miller on subtrooppinen mehikasvi, joka pystyy varastoimaan paljon vettä. Sen lehdissä on jähmeää geeliä, joka veden lisäksi sisältää ainutlaatuisen yhdistelmän erilaisia aineita. Forever Living Products käyttää tuotteissaan vain Aloe Veran sisintä geeliä...eli juuri sitä ravinnerikkainta ja parasta kohtaa!


Mitäs vaikutuksia tuolla mun Aloe Vera Gel-juoman nauttimisella on ollut? Huomasin mun päänahassa paranemista ensimmäisen kuukauden jälkeen. Sitä ei enää kutittanut eikä se hilseillyt enää kuin takaraivosta. (Inhosin sitä, että otsan yläpuolella oli aina vähän hilsettä..) ja nyt kun ollaan jo melkein elokuussa niin päänahka ei hilseile yhtään eikä sitä kutita yhtään...enkä siis myöskään öisin raavi sitä verille! Mun iho ei ole muutenkaan enään niin kuiva kuin aiemmin ja vatsa toimii normaalisti. Normaalilla tarkoitan sitä, että mulla on ollut myös ummetusongelma, niin siihen olen vähän niinkuin sivussa saanut myös avun. Oon huomannut, että kun syön esim. pizzaa niin mun maha ei tykkää siitä ollenkaan. Mun maha normaalisti paisuu (näyttää välillä että olisin raskaana :D) tuollaisesta "roskaruoasta" ja nyt kun oon juonut Aloe Vera Gel- juomaa niin maha ei ole turpoillut ja maha toimii normaalisti.


Miten paljon sitten juon tuota Aloe Vera Gel-juomaa? Juon sitä päivässä 40 ml 1-3 kertaa päivässä, mikä on normaaliannostus, mutta pakko tunnustaa, että tykkään noista kaikista mauista paljon niin saatan (esim. just vähän aikaa sitten..) käväistä jääkaapilla ja juoda pullosuusta (salassa) hörpyn kun se vaan on niin hyvää. 

Oon käyttänyt noita myös smoothien sekaan, sekoittanut tuota mun urheilujuomaan ja olenpas kokeillut tuota persikanmakuista niin, että olen lorauttanut sen sekaan kivennäisvettä ja jääpaloja ja nauttinut sen ikäänkuin jääteenä :D! Toimii !


Näissä mun parvekkeella otetuissa kuvissa näkyy myös kirja "Aloe Vera-luonnon aarreaitta", jonka olen lukenut läpi ja selaillut sitä sen sata kertaa :D. Kirjan on kirjoittanut lääkäri Audun Myskja (norjalainen) jo vuonna 2001 ja Audun on tutkinut Aloeta lääkekasvina sekä hoitanut potilaitaan myös Aloe Veran avulla. Kirja on todella mielenkiintoinen katsaus siitä, mihin kaikkeen Aloeta voi käyttää kun haluaa lisätä omaa hyvinvointiaan. (Tuota kirjaa saa ainakin Adlibrikseltä ja hinta on 3,90€). Suosittelen lukemaan kirjan, jos nämä asiat kiinnostaa!

Pakko vielä infota noista Aloe Vera Gel-juomista sen verran, että nehän sisältää c-vitamiinin lisäksi pelkkää puhdasta Aloe Vera geeliä...keltainen purkki 99,7%, Peach 84,3% ja Berry 90,7%. Mitään muita lisättyjä aineita purkeista ei löydy!


Mistä näitä tuotteita voi sitten ostaa? Näitä tuotteita esimerkiksi saa minulta :D. Mulle on tulossa nettisivut, minkä kautta näitä voi tilata. Mutta jos haluat just nyt näitä, niin voit ottaa yhteyttä muhun sähköpostitse sari.paakkari@hotmail.com !

Jos sulla tulee kysymyksiä tästä aiheesta niin ota yhteyttä muhun mun sähköpostin, facebooksivuston tai instan kautta (sarppalove). Vastaan enemmän kuin mielelläni mieltä askarruttaviin kysymyksiin!

Multa on tulossa juttua ihonhoidosta (yleensä) ja kehonpuhdistuskuurista, jota mun ystävä kokeili!

Ihanaa torakkatorstaita-sanoo meidän Peppi !

Kommentit

Suositut tekstit