Onnenhippuja...




Raskas viikko takana töissä ja korona jyllää edelleen. Oon kuitenkin joka päivä miettinyt hyviä, ihania ja positiivisia asioita mun elämässä. Oon kirjoitellut mun päiväkirjaan (joka muuten on aina mun repussa mukana) näitä hyviä asioita ylös. Tällä viikolla oon huomannut nämä hyvät asiat elämässä...

                  

Jouduin käymään työterveydessä ja kävelin Hesaria pitkin töihin, joka oli hiljainen ja kaunis auringonnousu valaisi katua. Rakastan Helsinginkatua...

Oon onnellinen, että mulla on olemassa työterveys jossa voi hoitaa asoita. Siellä oon aina saanut hyvää hoitoa ja siellä on hyvä henkilökunta...

Hain samalla reissulla pienestä Cafe Cardemummasta take away kahvin ja hallitsevasta maailman tilanteesta huolimatta mua palveli ihana asiakaspalvelija hymyssä suin. Toivoteltiin toisillemme hyvät päivänjatkot ja terveyttä...

Asvaltti tuntuu kivalta jalkojen alla aina keväisin...vaikka Helsingissä ei kunnon talvea ollutkaan niin mulle tämä "asvaltti jalkojen alla" on joka keväinen ilmiö, joka tuntuu hyvältä...


                 

Oon pysähtynyt viikon aikana kuvaamaan kaikkea (minun mielestä) jännää, hauskaa, ihanaa, puhuttavaa ja kaunista. On ollut aikaa kiinnittää huomioita asioihin...

Ostin ihanat uudet Niket (verkkokaupasta), joita oon käyttänyt joka päivä...

Löysin kiinnostavan kurssin, johon varasin paikan  ja aloitan sen toukokuussa ja odottelen sen alkua jo malttamattomasti (kyseessä verkossa tapahtuva kurssi)...

                   

Ollaan frendien kanssa kirjoiteltu paljon viestejä...ja tehty suunnitelmia "heti kun tämä kaikki on ohi"...

Jokainen hymy ja ystävällinen sana on tällä viikolla tuntunut erityisen hyvältä...

Ollaan naurettu mun miehen kanssa ihan mahat kippurassa huonoille vitseille, meme-kuville, erilaisille videoille ja meidän keskinäisille jutuille. Ihanaa huomata ettei meidän huumorintaju oo kadonnut mihinkään ja tuntuu oikeasti hyvältä nauraa tässä kaaottisessa maailmantilassa...

Peppi ja mun mies on joka päivä hakeneet mut autolla töistä...luksusta!

                   

Löysin kaks mielenkiintoista kirjaa, jotka aion lukea mun pääsiäislomalla...

Netflixistä alkoi La Casa De Papel 4 kausi ja oon ihan täpinöissäni (Jaimee Lorento on hot!)...

Mun hyvä ystävä synnytti tytön...oon ihan rakastunut ja niin onnellinen! (vaikka en pääse katsomaan vauvaa kuin joskus ehkä kesällä...)

Kommentit

Suositut tekstit