Hyvää syntymäpäivää minulle :)

Mulla on tänään synttärit. En muistanu koko asiaa ellei poikakaveri ois heti aamulla muistuttanut :). Oon niin päivissä sekaisin ettei oo mitään hajua mikä viikonpäivä on millonkin. Joulu meni ihanasti. Meillä oli kunnon perhejoulu. Pari päivää  tässä syötiin ja makoiltiin. Käytiin tapsantansseissa ja tulipa taas muistutus siitä, että miksi on kivempaa selvinpäin. En todellakaan aio uutena vuotena juoda kuin pari saunakaljaa. Meillähän on muuttoruljanssi päällä ja muuttoauto on varattu 31.12 päiväksi. Tässä siis on paljon tekemistä nää päivät....tavarat muuttolaatikoihin jne. :)

Sittenpähän se on tehty. Eikä aiota muuttaa vuosiin tuosta asunnosta sitten pois. Joskus sitten me laitetaan se omakotitalo, mutta ei vuosiin. On meillä kyllä ihana asunto. Ihanaa muuttaa ikiomaan asuntoon (tai siis pankinhan se vielä on). 

Teinpä sitten tuossa joulupäivänä yhden työhakemuksenkin :). Kerron sitten jos siitä jotain kuuluu. Ois kyllä tooosi mielenkiintoinen työ ja just ku mulle tehty :). Peukut pystyyn.

Nyt mun täytyy lähtee varastoon hakemaan muuuttolaatikoita ja alottaa tää muuttorumba. Ei jaksais mut pakko :)

Heippa! Mukavaa sunnuntaita :)!

Kommentit

Suositut tekstit