Täydellinen oranssi!

Meikäläinen maalaa mun kynsiä punasella, pinkillä, kirkkaalla ja nyt oranssilla. Oon etsinyt jo vuoden täydellistä oranssia kynsilakkaa. Ja tänään mää löysin sen :)! Kävin pikaisesti Stokkalla ja kävelin kynsilakkojen ohi ja huomasin sellasen pöydän toisella tasolla muovirasiallisen lakkoja. Ja tuo ihanuus osu käsiini. Tuo on t-ä-y-d-e-l-l-i-n-e-n sävy. Yleensä oranssit lakat on liian oransseja tai liian tummia tai liian tylsiä....mutta nyt...jes!!!! Tuo on sellanen kirkas ja kylmänsävynen. Ja oon ihan varma et tuo on joku kesäsävy joka nyt myydään pois ja sit sitä ei enää saa...ikinä. Eli pitääkö mun nyt varmuuden vuoksi juosta Stokkalle ja ostaa ne loput putelit mitä sinne jäi?

Eka kuvassa Sally Hansenin Diamond flash päällyslakka, joka kuivattaa lakan nopeesti ja myös antaa ihanaa kiiltoa. Suosittelen sitä myös. Oon käyttänyt tuota ja Mavalan samanlaista top coatia ja molemmat on kyl nopeita kuivattaan lakan!Varsinkin kun oon sellanen, että alan aina tekeen kaikkia asioita just sillon ku oon lakannut kynnet :)



                

Kynsinauhatkin on näemmä saaneet osumaa lakasta. Pitääkin lähtee puhdistaan ne :)...sen jälkeen taidankin juosta Stokkalle hakeen ne loput putelit sieltä "pöydän alta" :)

Kynsilakan sävy on muuten Sunset orange nro80


Kommentit

Suositut tekstit