Oriflame asiakasilta Oulussa 17.11.2015

Sain kutsun Oriflamen asiakasiltaan marraskuussa ja pakkohan sinne oli mennä ihailemaan (ja ostamaan) tuotteita. Käytän aika paljon Oriflamen tuotteita ja ne tuotteet mitä itse käytän oon todennut hyviksi.
 
Pyydän syvät pahoittelut kuvanlaadusta. Ihan järkyttävän huonoja kuvia, mutta jouduin ottamaan kuvat puhelimella kun kamera jäi kotiin. Yritin niitä muokata paremmaksi, mutta ei ne siltikään näytä hyvältä.
 
               
 
Oli mukavaa päästä testaileen tuotteita ja tuoksuttelemaan tuoksuja. Löysin yhden hyvän tuoksun itselle, mutta en tilannut sitä vielä. Ehtiihän tässä :). Miehillekin on paljon erilaisia tuoksuja ja niistäkin löysin yhden hyvän minkä voisin joku kerta ostaa tuolle mun miehelle.


Ihana tuo huulipunan hylsy...ja tuo bloggaaja tuolla peilissä :)



The One meikkivoide on yks mun lemppareista noista Oriflamen meikkivoiteista. Aion ostaa seuraavaksi The Onen meikkivoiteen kun oon tuon nykyisen maybellinen saanut käytettyä. The One meikkivoide oli testatessa peittävä muttei kuitenkaan paksu. Riittää siis että laittaa ohuen kerroksen sitä ja kasvot näyttää tasaisilta.
 
               
 
Oon tainnut aiemmin kirjoitella noista luomiväreistä. Nuo on tosi hyviä....ihan samaa tasoa kuin esim. Nakedin luomiväri. Omistan molempia (siis Nakedin luomiväripaletin sekä pari näitä Oriflamen luomiväripalettia) ja molemmat on tosi pigmenttisiä ja pysyy koko päivän luomilla! Oriflamelle vielä plussaa siitä, että luomiväripaletti on niin pieni, että sen voi ottaa matkalle mukaan.

                
 
Oriflamen uutuus sarja NovAge esiteltiin tuolla asiakasillassa. Kerron siitä myöhemmin lisää :)


Ecollagen tuotesarjasta on tulossa parempi esittely tänne. Mulla on tällä hetkellä käytössä sarjan kaikki kasvotuotteet!Oon ollu toooodella tyytyväinen tuohon sarjaan.
 
                

                

 
Tykkään näistä kuorivista suihkugeeleistä. Pitää laittaa varmaan tilaukseen noita :)
 
               
 
Ja nämä suihkusaippuat on myös ihania! Ihania tuoksuja!


Maailman paras jalkakuorinta (toinen vasemmalta) ja maailman paras jalkavoide (eka oikealta). Lupaan, että oot tyytyväinen jos testaat :). Jaloista tulee tosi pehmoiset ja hyvännäköiset.
 
 
 
 
                
 
 
Kiitos Oriflamelle hienosta illasta! Kahvi oli hyvää (en voinut syödä torttua kun olin detox-kuurilla) ja tunnelma mukava. Tällaisia iltoja lisää!

Kommentit

Suositut tekstit