Täällä taas.

Olin unohtanut kokonaan tämän päiväkirjan olemassaolon. Mulle on tapahtunut viime kirjoituksen jälkeen vaikka ja mitä. Oon lopettanut röökinpolton.Oon ollu jo 1vuoden ja 20päivää polttamatta.Hyvä minä.Tänään sain postissa mun rinkan.Oon lähössä tammikuussa ekaks thaikkulandiaan ja sieltä sitten Balille.AAAh.Pakko tehdä unelmista totta, vielä kun munsta on siihen :).Haluan jatkaa tätä päiväkirjan kirjottamista.Ihan sama vaikka kukaan ei koskaan lukis tätä.Kirjotankin tätä ittelleni.Dippadappadaa.Mun on pakko mennä nukkuun.Aamulla on aikanen herätys.Lähen kahden herrasmiehen kanssa isolle kirkolle ja aiotaan käydä kokeileen meksikolaista ruokaa tarjoava ravintola(semmonen kunnon mexicoruokapaikka...ei mikään texmexpaska). Hyvää yötä maailma, oot joskus ihan mukava paikka asua :).

Kommentit

Suositut tekstit