Yötyöläinen.

Täällä sitä ollaan töissä. Väsyttää ihan hulluna, mutta mun on pakko jaksaa pitää silimiä auki vielä 3 tuntia. Äsken piti kääntää kellojakin taaksepäin. Siirryttiin taas talaviaikaan.Oon siis tunnin pitempään töissä. Ja saan tunnin enemmän palkkaa( :) ).Mutta sitten pääsen ihanasti lämpimien peittojen alle ja saan laittaa simmut kiinni.aah. En oo sitte kirjotellu kauheesti tänne. Oon kirjottanu sellasta normipäiväkirjaa ja nyt sitten päätin jatkaa tätä täällä alottamaani päiväkirjaa. Jotenki tuntuu hullulta et joku voi lukee tätä. Mutta tuskimpa kukaan tuttu ainakaan lukee, ellen sitten kerro et tämmönenki on olemassa. Mulle on tapahtanu ihan kauheesti sen jälkeen kun oon viimeks kirjottanu tänne. Niistä mää voin sitte avautua myöhemmin. Sen tiedon voin jakaa, että nykysin en ennää istu aamutupakalla...oon lopettanu röökinvedon kokonaan 28.9.2010. Oon niin helevetin ylpee itestäni että pystyin ja kykenin siihen. Elämä on aika helppoo ilman röökiä.
Oon päättäny lähtee seikkaileen tammikuussa 2012 :). Lähen ekaks mun poikakaverin (se on oikeesti mun aviomies, mutta munsta on kiva sannoo sitä poikkikseksi:) Los Angelesiin moikkaan mun poikkiksen sukulaisia (esim.appiukkoo) ja siellä kun oon tarpeeksi tallaillu ja haistellu meininkiä niin otan lennon Thaikkuihin ja sieltä sit soudan (no joo...ehkä kuitenki lennän) Balille. Tälle reissulle lähen siis yksin. Poikkis jää jenkkilään. Oon pois Suomesta tammikuun, helmikuun ja maaliskuun. Inhoon just noita kuukausia ja ootan ihan hulluna et pääsen lämpimään. Tekemään en yhtään mitään. Ehkä mää vähän lähen ettiin myös itteeni. Mulla on tarve jotenki löytää nyt "joku juttu". Saada joku ahaa-elämys. Tai jotain. Haluan olla hilijaa ja itteni kans. Haluan maata auringossa, haluan lukee kirjaa ihan rauhassa. Haluan pois tästä oravanpyörästä missä tällä hetkellä elän. Teen kahta duunia ja teen sitä ihan vaan rahan takia. Siksi että pääsen toteuttaan unelman. Pääsen Balille. Kuka hullu nyt oikeesti tekee viikonlopun ajan yövuoroa ja menee suoraan maanantaiaamuna töihin kun pääsee yövuorosta. Minä. Mää oon aina ollu kova tekemään töitä. Niin kauan ku muistan niin oon paiskinu 12h työpäiviä, ihan tosta vaan...nykysin oikeesti alkaa ikä laittaan vastaan. Huomaan tarvittevani paljon enemmän unta ku ennen. Mutta tämmösiä mietteitä näin yöaikaan. Ens yönä valvon taas, katotaas tuleeko sillon millasta tekstiä. Hyvää yötä maailma (kaikki känniset jotka ootte varmaan jo pitsalaatikoittenne kans kotona....tai jatkoilijat, joille ei baarin viinat riittäny ;)

Kommentit

Suositut tekstit