Huomenta :)

Heräsin klo 06 siihen kun mun dogi ryömi mun mahan päälle ja lipas mua nenästä eli se halus aamupissille.Ei auttanut muuta kuin nousta ja lähtee ulos. Oon mietiskelly monena aamuna (ja päivänä ja iltana) et lähtisin taas Aasiaan joulun jälkeen. Mun työsopimus loppuu joulukuun lopussa ja mulla ois mahollisuus taas "karata" talveksi pois Suomesta. Eilen illalla mietin (mun hiusten lisäksi) et haluaisin takasin Balille, kun mulla jäi näkemättä siellä paljonkin asioita (kun olin sairaana ja tavallaan mulla oli koko Balireissun ajan huono olo:( ). Tietysti mua kiinnostaa edelleen myös Thaikut (sielläkin on vielä vaikka mitä näkemistä) ja Vietnam ois kans yks missä vois käydä kun sinnepäin menee. Plaah, masentaa vähän kun tietää et on edessä taas pitkä talvi. Suomi on ihana maa mutta nuo talvet ottaa mulle koville. Inhoan pakkasta ja sitä kun perseestä asti palelee vaikka ois kuinka paljon vaatetta päällä. Sen oon päättäny et lomalle lähden ihan varmasti joulu-tammikuussa...oon sitten vaikka vaan sen pari viikkoo, että edes vähän pääsee lämmittelemään :)




Näihin tunnelmiin :)
Rentoa sunnuntai päivää :)



Kommentit

  1. Ihania kuvia! Täälläkin haaveillaan Kaakkois-Aasiasta joka toinen päivä... :)

    VastaaPoista
  2. :) Talvella on ihana päästä vähän lämmittelemään kun pakkanen paukkuu :)

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit