Tukka-asiaa !

Argh, tuun hulluksi näitten mun hiuksien kans.Mulla oli vaihe, millon mun hiukset oli mustat tai toooosi tummanruskeet.Nyt oon antanu mun hiusten olla.Tai siis oon semmoset pari vuotta yrittäny saaha omaa väriä esille....ihan hyvin oon onnistunu, mutta nää hiukset on vaan niin vidun huonossa kunnossa et en kestä :( .Talvella kun olin siellä Thaikkulandiassa niin siellä kävin vähän hakemassa raitaa näihin ja leikkaamassa näitä ja sen jälkeen oonki antanu niiden vaan kasvaa ja en oo värjänny hiuksia ollenkaan(eli siis...6kuukautta sitten käyny viimeks kampaajalla...jaiks)....ja nyt oon tullu siihen tulokseen, et mars kampaajalle. Ongelma täällä Helsingissä asuessa on se, etten tiiä mihin menisin(kun en tiedä mitään hyvää kampaamoo tältä). Joku hyvä paikka ois kiva löytää, mutta ei kuitenkaan semmonen et menee kuukauden palkka sinne paikkaan.

Tulipa yhtäkkiä mieleen semmonen juttu kun kävin vuonna 2008 kesällä Vaasankadulla semmosessa "kampaamossa" vähän leikkauttamassa hiuksiani..leikkaus makso 20egeä ja oli kyl sen näkönenki. En tajua miks jäin sinne leikkauttaan kuontaloni vaikka intuitio sano et "juokse" :). Noooh, nykyään mua naurattaa vaan se tilanne vaikka sillon kyllä vaan vitutti koko kampaamokäynti:).

Mutta siis...oon keränny joitain hiuskuvia jossa väri ja leikkaus on kohillaan...tai pelkästään kampaus ;)
Mää haluan rennon leikkauksen ja luonnollisen värin...siis haluan surffitukan :)




Niin että semmosta tällä kertaa :) 

<3 nati="nati" p="p">

Kommentit

Suositut tekstit