Caroline, armoton pihtari. Eli mitä mulle kuuluu :)

En oikeesti edes kehtaa enää nillittää mun kiireisestä elämästä, joten jätän sen nyt heti väliin. Kerron sen sijaan mun kuulumisia pikkasen. Piti tähän laittaa kuvituksesti mun instagramkuvia, mutta en jostain syystä saanut niitä tänne. (Kone siis tökkii tai jotain). Joten ajattelin kuvittaa tätä nyt sitten vähän mun tulevilla huonekaluilla. Nimittäin mulla on muutto edessä...muutan OULUUN and i love it !!! :) !!!

Asustelen Helsingissä vielä pari kuukautta ja sen jälkeen pakkaan kamani ja lähden kohti kotikaupunkiani Oulua. Oon asunut täällä etelä-suomessa jo kymmenen vuotta, joten mua ihan oikeesti pelottaa muuttaa takas kotikonnuille. Mitä jos mää en sopeudukaan sinne? Mitä jos mua ahdistaa sen kaupungin pienuus ja se että sieltä on "pitkä matka joka paikkaan" (en kyl tiedä mihin oon menossa)? Oulu on kuitenkin sen verran pohjoisessa, että siellä syksy ja talvi kestää pitempään....ja kun mää oon niin kevät ja kesäihminen etten tiiä miten kestän sen kylmyyden ja pimeyden? Mutta onneks ihminen voi aina muuttaa. Jos alkaa liikaa ahdistaan ja tuntumaan siltä ettei sitä kestä niin aina voi palata takas Helsinkiin. Eiks niin?

Mulla tulee olemaan Oulussa ihan helvetin iso kämppä tähän mun Helsingin kämppään verrattuna ja aion toteuttaa hieman mun unelmia noiden kalusteiden suhteen. Niin ja se tuleva kämppä on myös aikalailla uusi, joten kaikki siellä on tiptop verrattuna tähän mun "luukkuun" missä nyt asun. Ihan muuten by the way...jos tiedät et jollain on asunnon tarvetta (pieni kaksio)Helsingin suunnalla (Munkka) niin mulle voi laittaa meiliä asiasta: sarppalove@gmail.com

Oon aina (siis melkeen aina) haaveillu kunnon keittiöstä missä voin häärätä ja kokeilla & testailla ruokia. Mun mielestä keittiön pitää olla iso ja sellainen toimiva. Tiiättekö, sellainen missä on helppo liikkua ja siellä on tilaa. Ja koska tykkään kutsua kavereita kylään ja syömään niin haluan, että keittiönpöytä on iso. Oon haveillu toooosi kauan kunnon kuuden hengen pöydästä joka on materialtaan puuta. Oikeen kunnon puuta. Ja parempi on, jos pöydän on joku tehnyt ja jos sitä on ehkä vähän jo käytetty niin ah, se on mun pöytä.Sellanen puinen ja jo hieman käytönjälkiä pinnassa oleva. En oo kierrellyt vielä mitään liikkeitä, mutta oon googletellut erilaisia keittiönpöytiä. Löysin Ellokselta ihan varteenotettavan yksilön ja se on tässä:


Tuosta kuvasta ei kauheesti saa selvää, mutta kuten näätte niin puuta se on. Voi että kun mää löytäisin sellasen metallijaloilla olevan kunnon laudasta tehdyn keittiönpöydän. Jos joku tietää mistä sellasia vois löytyä niin otan vihjeitä vastaan :) ! Aion käydä kierrätyskeskuksissa vielä kierteleen ja pitää kai sitä jonnekin huonekalukirppiksellekin päästä :)

Oon tehnyt pakkomielteen myös tulevasta olohuoneen matosta :). Oon ihaillut noita Kelim-mattoja, mutta ne on niin pirun kalliita.Tässä muutama yksilö minkä voisin ottaa/ostaa uuteen kämppään: 



Tarvii varmaan tämänkin metsästyksessä turvautua kierrätyskeskukseen ja kirppareihin tai sitten saada "hulluuskohtaus" ja ostaa päräyttää tuollainen :)

Yks asia mikä aiheuttaa päänvaivaa on sohva. Minkämallinen, minkä värinen ja kuinka iso? Olohuone Oulussa tulee olemaan yhteydessä keittiöön ja vielä en tiedä kuinka paljon neliöitä olohuoneessa on...mutta haaveilen harmaasta ja hyvälaatuisesta sohvasta jota on helppo puhdistella. Ehkä jotain tällaista haen:


Kunhan tuo istuinosa on leveä ja siinä on hyvä makoilla...


Mulle kävis myös musta nahkasohva..tietysti voisin taas ostaa sellaisen jo vähän käytetyn jossa on sitä kuuluisaa rouheutta jo valmiiksi...


On tää vaikeeta tää naisen elämä...eiks ookki :)???

Vielä pitää löytää monta asiaa..kun löytää sen täydellisen ruokpöydän niin sitten pitää löytää siihen täydelliset tuolit...ja kaikki tulevat verhot ja valaisimet ym. aarghh...Paljonkohan maksaa jos hommaan sellasen sisustussuunnittelijan..pääsisköhän helpommalla :)?

Mut näihin "murheisiin" lopettelen tällä erää. Pitää lähtee Herrasmieskoiran kanssa ulos. Tuolla on muuten kiva ilma :)!





Kommentit

Suositut tekstit