KUN JAKE LÄHTEE NAISIIN..eli mietin tässä millaisen sohvan sitä ostais ;)

Apuaaa…muutto Ouluun lähenee. Enää pari viikkoa ja sitten mennään. Jännittää ihan sikana et mitä siitä tulee…siis Oulussa asumisesta. Koska oon oppinut niin hyvälle :)! Mut katsotaan…voihan se olla maitojunalla takas Stadiin ;)! No mutta, oon miettinyt ku pieni eläin sitä mun tulevaa uutta sohvaa. Oon päättänyt et väri on joko musta tai harmaa. Musta nahkasohva tai harmaa kangassohva. Oon katsellut erilaisia versioita kummastakin ja tässä ois muutama vaihtoehto mustaan nahkasohvaan…

           




Harmaa kangassohvakin ois kiva...




Mutta siis katsotaan ja haistellaan..eiköhän sitä joku mukava sohva löydy joka miellyttää silmää eikä oo mikään hullun kallis…

Niin ja vielä tiedoksi…sen uuden kämpän keittiö on oikeestaan aika kiva ja aion tänään käydä ostaan sinne Ikeasta tollasen apupöydän…


ja ikuinen haaveenihan mulla on ollu KitchenAidin leivänpaahdin (ja tehosekoitin), mutta ostan ne sitten kun oon rikas :)..ajattelin ihan vaan päätyä Dualitin leivänpaahtimeen (jolla silläkin on leivänpaahtimeksi hintaa)


Ihminen on tyhmä kun sen pitää haalia itselleen kaikkee tyhmänkallista…mutta kerranhan täällä eletään :)

Aion muuten tehdä itse olohuoneenpöydän…oon jo hankkinut valmiiksi tällaisen trukkilavan (kylläkin aika pienikokoisen) yhden kaupan takapihalta :)


En vielä tiedä maalaanko sen valkoiseksi vaiko sudin siihen värillistä puuöljyä…katsotaan, hiljaa hyvää tulee! Tänään muuten hankin siihen kalustepyörät, jotta tuota pöytää on sitten helppo liikutella :)

Mut hei, kello käy ja mun pitäis mennä suihkuun ja lähtee töihin :)

Ihanaa tiistaita mussukat :) !!!


Rakkaudella, Sarppa





Kommentit

Suositut tekstit