Ihanaa toukokuuta !


Meidän piti olla pääsiäinen Sallassa. Meidän piti nauttia Suomen lapista, lumesta, hiihtämisestä, laskemisesta ja mökkielämästä. Me vietettiin kuitenkin pääsiäinen kotona. Vappuna piti olla piknikillä  puistossa ja nähdä ystäviä. Suunnitelmat meni uusiksi vallitsevan maailman tilanteen takia, mutta en valita silti yhtään. On ollut aivan ihanaa olla kotona! Ollaan vietetty paljon aikaa yhdessä, ollaan siivottu kaappeja, leikitty hippaa, piilosta, piirretty, maalattu, leikitty barbeilla, pelattu kimbleä, pelattu katujalkapalloo pleikasta ja syöty hyvin. Ollaan ulkoiltu ihan hulluna. Myös ollaan soiteltu Ouluun  vanhemmille kuulumisia. Mulla on ihan hirvee ikävä Ouluun. Pahinta on se, etten tiedä milloin pääsen sinne...tai milloin uskallan mennä sinne? En todellakaan halua viedä sinne koronaa...en siis tiedä onko mulla sitä vai ei, enkä sen takia halua ottaa mitään riskejä.

                  

Mulla on ollut aikaa myös itselleni. Oon käynyt yhtä nettikurssia, liittyen instagramiin ja sen käyttöön. Ja nyt maanantaina alkaa taas uus nettikurssi, joka liittyy itsensä kehittämiseen. Oon myös kurssittanut itseeni life coach-materiaaleilla. Oon yrittänyt käyttää aikaa hyväksi just sellasiin asioihin jotka oikeasti kiinnostaa ja joista on hyötyä mulle tulevaisuudessa.

Oon tehnyt itselleni kolmen vuoden suunnitelman ja toteutan sitä suunnitelmaa nyt pätkissä. Mulla on päivätavoitteita, viikkotavoitteita, kuukausitavoitteita ja vuositavoitteita. Teen nyt mun tulevaisuuden suhteen "töitä". Haluan saavuttaa mun elämään niitä asioita, joista tuun onnelliseksi. Oon kyllä ihan onnellinen nytkin, mutta tää korona-aika on saanut miettimään paljonkin asioita. Uskon, että tää kaikki paska saa aikaan myös hyvää. 

                  

Mulla on ollut ihan hirvee ikävä mun ystäviä. Ollaan normaalioloissa aloitettu kesäkausi ystävien kesken toukokuussa. Mun osa ystävistä on tullut Oulusta Helsinkiin viikonlopuksi ja ollaan tehty jotain kivaa.Käyty konserteissa, syömässä ja hengailtu (ehkä vähän myös viinitelty). Toukokuuhun on kuulunut myös Löylyn terassin testaaminen...tuntuuko merituuli yhtä kylmältä kuin viime vuonna ja maistuuko skumppa yhtä hyvältä :D. Nyt kaikki hengailut on siirtynyt ensi syksyyn.Juteltiin eilen mun työkaverin kanssa, että vaikka tilanne olisi nyt mikä niin kesästä tulee silti ihana. Siitä tulee vain erilainen kesä kuin edelliset kesät.

                  

Oon muuten nauhoitellut välillä podcastejä, mutta jotenkin en oo vaan kehdannut julkistaa yhtään niistä. Mua niin naurattaa kuunnella omaa ääntä ja huomaan, että koska tykkään puhua/selittää, niin selitän asioista pitkän kaavan kautta ja sit en muista enään mistä alkujaan aloin puhumaan :D. Eli aikamoista sekametelisoppaa. Nyt mulla on tarkoituksena tehdä k-ä-s-i-k-i-r-j-o-i-t-u-s suuren maailman tyylin, jotta homma pysyy hanskassa edes sen yhden jakson verran :D!Ilmoittelen kun eetteriin pamahtaa uusi jakso.


                  

Mitä sulle kuuluu? Mitä oot hommaillut ? Onko korona-aika saanut sut ajattelemaan asioista eri tavalla, ootko saanut ahaa-elämyksiä? 

Oon kirjoittanut postauksen manifestoinnista ja sen julkaisen nyt viikonlopun aikana. Pysy kuulolla!

Ihanaa lauantaita ja toukokuun toista päivää!




                 











Kommentit

Suositut tekstit