Uutta vaatekaapissa...

Minähän harvoin nykyään shoppailen, mutta nyt hieman shoppailin. Kävin nellycomin vipaleissa ja sieltä lähti kahdet farkut (kuvia tulossa), pari paitaa ja muutama kauneusjuttu. Esimerkiksi tällainen Ecotoolsin harja lähti sieltä alesta. Puoleen hintaan.

 
Nuo Ecotoolsin tuotteet on huippuja. Ostin joskus vuosia sitten Jenkeistä Ecotoolsin meikkisuteja jne. ja sen jälkeen en muita oo käyttänytkään. Esimerkiksi meikkivoiteenlaittosivellin (sanahirviö iskee) on ihan huippu.


Päädyin ostamaan myös pari a-d-i-d-a-k-s-e-n paitaa...Nike on tyttö tullut hulluksi :). Mää olen hitaasti mutta varmasti lämmennyt joillekin Addun jutuille. Sillon joskus 90 luvun puolessa välissä Adidas oli meidän jengin merkkivaate. Meidän jengi oli sellanen skeitti/lumilautailu-jengi, jotka otti viikonloppusin häppää. Tietyt merkkivaatteet oli pakko olla, jos halus olla in. Siihen aikaan Oulusta ei saanut kunnolla merkkivaatteita, joten monesti tehtiin retkiä Helsinkiin. En kyllä ymmärrä et millä helvetin rahoilla ollaan matkusteltu...oltiin nimittäin köyhiä opiskelijoita :). Ehkä mulla tuli yliannostus Addua sillon ysikytluvulla ja nyt taas on valmis joihinkin Addun vaatteisiin. Mut kyl mää Nike tyttö kuitenkin oon. Kaikki urheiluvaatteet on aina Nikeä :). Tekstiiliurheilija :). Tämmöset lähti ostoskoriin:


 


Tänään ollaan lähdössä poikakaverin kans pitkästä aikaa kahdestaan ulos.Tai no kahdestaan ja kahdestaan. Ollaan pyydetty mun isoveljee ja sen vaimoketta mukaan. Mukavaa kun pääsee pikkusen tuulettumaan. Mun veli ja hänen parempi puoliskonsa tulee meille. Syödään kasvispiirakkaa (reseptiä tulossa...on ihan sairaan hyvää...), salaattia ja ihan vaan lauantain kunniaksi teen pienen täytekakun. Mun äiti ja isäkin on tulossa käymään kun tulevat hakemaan Pepin hoitoon, joten herkutellaan porukalla ja tarkoituksena on ettei huomiselle jäis mitään herkkuja, ettei sitten tuu syöpöteltyä lisää. Kerran viikossa herkkuja riittää :)
 
Pakko vielä tästä ryysypuolesta mainita, että oon ptkään etsinyt paitaa, missä ois siivet (painettuna) selässä. Sellasia törkeitä siipiselkäpaitoja on kyllä tullut vastaan, mutta nyt löyty Selected Femmeltä ihana ja tyylikäs siipipaita. Se on harmaa (kas kas) ja se on malliltaan tollanen rento. Ja nuo siivet tuolla selässä ei oo törkeet. Ainakaan mun mielestä :)
 
 
                        
 
Ihanaa lauantaita höpönasut :). Tää lähtee vähän keittiön puolelle hommiin :)
 

Kommentit

Suositut tekstit