Yves Rocherin Detox kuuri + muuta ihanaa :)

Iiik... oon hieman myöhässä tämän Yves Rocherin tarjouksen kans, mutta vielä tänään ehtii. Jos sulla ei oo tänään sunnuntaina muuta tekemistä, kannattaa käydä YR:n sivuilla , sillä siellä on vielä yks hyvä tarjous voimassa hetkisen! 

Mää oon käyttänyt paljon Yves Rocherin tuotteita ja todennu ne hyviksi. Yves Rocher käyttää luonnonmukaisia raaka-aineita, eikä käytä elänkokeita!

Mulla on aina käytössä YR:n tämä Monoi de Tahiti kuivaöljy. Se käy hiuksiin, vartalolle ja kasvoillekin, jos ei sua ei haittaa tuo tuoksu tuossa. Tuo on ihan täysin mun lempparituote. Oon käyttänyt sitä jo vuosia. Sen tuoksusta mulla tulee mieleen aina ulkomailla olo. Kun laittaa silmät kiinni ja tuoksuttelee tuota, voi kuvitella olla jossain rannalla, palmujen alla :)


YR:n tuotteet on myös siksi kivoja, ettei niitä oo hinnalla pilattu :). Kannattaa käydä nyt kattoon tarjousta...eli yhden tuotteen saa nyt tilaajalahjana. Muista et kannattaa kattoo se oma lempparein tuote ekaks (ja tai vastaavasti kallein) ja kun sen napsauttaa ostoskoriin, niin se lähtee ilmaiseksi. Huomaa, että et voi muuttaa sitä tilaajalahjatuotetta vaan sen minkä laitat ekana ostoskoriin, on se sun ilmainen lahja!!!


No sit siihen Detox kuuriin...

Oon tämän detoxin vannoutunut käyttäjä ollut jo vuodesta 2011 (tai 2012).

Eli tää on sellanen nestekiertoa edistävä 10 päivän kuuri. Tuo juoma sisältää voikukkaa ja vihreää teetä.

Tuota nestettä laitetaan korkillinen eli 45ml 1litraan vettä ja juodaan päivän aikana pois. Mää teen sen heti aamulla ja juon sen aamupäivän aikana pois, koska se oikeesti alkaa pissattaan aika paljon. Ainakin mua :). Joten iltaan sitä ei kannata jättää ellei sitten halua juosta yöllä vessassa.

Tuo ilmeisesti myös laihduttaa eli muutama kilo voi tippua. Mut mää en juo sitä sen takia, vaan sen takia, että mulla on oikeesti paljon pirteempi olo. Pikkusen on myös keho puhdistunu, koska myös leuka on pikkusen kukkinut tän kuurin aikana.Jotenki kasvojen iho on myös kirkkaampi. En oo käynyt nyt tuon kuurin aikana tai ennen sitä tai sen jälkeen puntarilla, mutta kyllä se jotenkin tuohon vyötäröön vaikuttaa kun housut on löystynyt vatsan kohdalta :)

Mää ostin tuota viimeks kaks pulloo ja nyt oon toisen juonut ja aion heti perään juoda sen toisenkin pullon :)

Semmonen juttu vielä tuosta mausta,että tuo ei oo edes pahaa :) maistuu ihan persikkajääteelle.Tietenkin jos ei tykkää persikkajääteen mausta niin ei varmaan tykkää tuostakaan. Mut joo, aika neutraali se maku on :)

SUOSITTELEN SUURELLA SYDÄMELLÄ :)


                 


Se on muuten tarjouksessa tuolla sivulla :)


Kommentit

Suositut tekstit