Good Morning :)

Pakko repiä positiivisuutta jostain, mutta vielä on hakusessa näin aamusta. Ehkä tuo iso kuppi kahvia auttaa edes vähäsen. Olin eilen jotenkin alakuloinen. Ei ollut sinänsä mitään syytä, mutta en ollut hyvälläkään tuulella. Ärsyttää vaan tuo lumisade. Ärsyttää kun haluais olla ulkona enemmänkin niin tuolla on sellanen ärsyttävä viima, joka on niin kylmä, ettei mikään vaatekerros auta pysymään lämpimänä.

Viime yönä valvottiin Pepin kans klo00:45-03:15 välinen aika. Peppi jostain syystä heräs ja itkeskeli sitten. Maitoahan sille ei saa oppikirjojen mukaan yöllä antaa, enkä sitä kyllä antanutkaan ja yritin rauhoitella muutenkin tyttöä et nukahtas. Meidän Peppi on muutenkin vähän sellainen, että sen itku yltyy kun menee lähelle. Laitoin sitten vaan Pepille tuttia suuhun ja menin pois. Peppi rauhottukin, mutta kun tutti tippu suusta niin taas iski itkupotkuraivari. Olin itekkin aivan hermona yöllä. Peppi antaa yleensä nukkua koko yön, koska siis nukkuu itsekin normaalisti. Sitten kun tulee yks tämmönen yö niin oon aivan raivona. Miks se ei anna mun nukkua? Tietysti myös mietin onks se kipeenä? Ja kaikkee muuta...esim. "nyt se sitten alkaa...se mistä kaikki on varotellut eli yövalvomiset...hyvästi jaksaminen, hyvästi koulun läpivieminen, hyvästi parisuhde"! Yleensä yhden tällaisen huonon yön jälkeen Peppi nukkuu taas monta viikkoa hyvin. Toivottavasti nytkin ois niin :)!

Kävin eilen vaunulenkkeilemässä lumisateesta huolimatta.Hyvä minä.Raportoin tästä liikkumisesta ja kehon hyvinvoinnista vielä lisää tänään.Tänään oon menossa sisäpyöräileen ja aion pyöräillä niin, että lähtee kaikki v*tutus pois :)

Tämä oli tämmöinen aamuvalitus :) Hyvää huomenta kaikille, kyllä se tästä :)!


Here are some panda's,  have  a better day :)

ps. Kuva Täältä

Kommentit

Suositut tekstit