Tyttöjen juttuja! Oriflame tuotteita testauksessa :)!

Mun on pakko mainostaa vähän Oriflamen tuotteita. Täällä on varmaan tullut selväksi, että tykkään hoitaa mun ihoa ja oon kokeillut vähän kaikenlaisia tuotteita. Yks parhaista tuotesarjoista on edelleen mun mielestä Dr. Hauschka, mutta välillä voi käydä sivuraiteilla ja kokeilla jotain muuta. Mun tuttu myy Oriflamea ja oon häneltä ostanut joitain juttuja Oriflamelta ja oon kyllä näihin tuotteisiin ollut enenmmän kuin tyytyväinen. (Tämä ei siis oo mikään maksettu mainos vaan ihan oma valinta julkaista täällä tämmöstä). Laitetaan hyvä kiertämään.

                 

Ecollagen-sarjasta mulla on puhdistugeeli, kasvovesi ja tehoseerumi. Tuo puhdistugeeli on ihan huippu. Se puhdistaa meikit täysin ensimmäisellä kerralla. Naiset tietää sen, että ripsiväri jää monesti tuonne silmänalle (siis jos et käytä silmämeikinpoistoainetta niinkuin minä en jaksa käyttää), mutta tuo geeli puhdistaa ekalla kerralla kaikki pois. Ja kasvoista tulee NIIN raikkaat. Sitten vielä kun käyttää tuota kasvovettä niin avot. Ihanan puhdas iho.Nuo tuotteet on tarkotettu seka-ja rasvaiselle iholle niinkuin mulla on. Siis sekaiho.

Tuo tehoseerumi on nimeltään "Ecollagen Wrinkle Correcting and Lifting Serum" jota voi käyttää aamuisin päivävoiteen alle ja iltaisin yövoiteen alle. Mää oon semmonen, että en osaa käyttää yövoidetta. Mutta oon käyttänyt tuota tehoseerumia aamuisin päivävoiteen alle. Tuolla Oriflamen sivuilla sanotaan tuosta tehoseerumista näin:

Kasvoseerumissa on tehokas ryppyjä silottava ja ihoa liftaava vaikutus. Sisältää tuplamäärän kasvikantasolu-uutetta ja Powerlift-tekniikkaa. Levitä aamuisin ja iltaisin ennen päivä- ja yövoidetta. 30  ml.

Hintaa tuolla on makiat 45€, mutta esim. minä sain sen tilattua tarjoushintaan joulun alla.Oisko ollut silloin 19,90€. Tällä hetkellä näyttäis Oriflamen sivujen mukaan olevan tuon sarjan yötehoseerumi tarjouksessa 19,90 €. Mulla ei oo siitä kokemusta, joten siitä en voi sanoa mitään, mutta uskon senkin olevan hyvä tuote, koska nämä muutkin sarjan tuotteet on hyviä.

Noooh, sitten...tää seuraava tuote on sarjassamme HUIPPUHYVÄ-tuote :)

                 

Time Reversing SkinGenist Day & Night Essence ! Eli kyseessä on taas tehotuote. Tää elvyttää ihoa ja silottaa juonteita. Tässä on jotain taikaa, koska mun poikakaveri katso mua yks päivä ja sano, että "ootko raskaana kun hehkut niin kasvoista?" :) . Sanoin vaan, että en oo raskaana mut nyt taitaa seerumi toimia kun iho näyttää niin hyvältä :). Oon käyttänyt tätä nyt aamuin illoin. Aamulla tietysti laitan päivävoiteen vielä päälle, mutta iltaisin en oo laittanut mitään muuta kuin tuon seerumin. Mun iho on ihan selvästi heleämpi, tasaisen värisempi ja sitä ei kiristä. Jos tähän vois laittaa peukun niin laittaisin ison sellasen :).


Tämäkin on hieman hintava tuote 50€, mutta nyt se näyttäs olevan tarjouksessa 34,90€ tuolla Oriflamen sivuilla. Jos et tiedä ketään Oriflamen edustajaa ja haluat ostaa jotain tuotteita, niin ota muhun meilillä yhteyttä, niin annan yhteystiedot mun tuntemaan myyjään :)

Sitten vielä muutama sana Oriflamen luomiväreistä.


Mun oma Oriflame myyjä kehui näitä luomivärejä ja koska tarvetta oli pienille luomiväripaleteille niin kokeilin näitä. Oon täällä hehkuttanut Nakedin luomivärejä ja tätä Oriflamen TheOne luomiväriä voin hehkuttaa myös. Tää on ihan samalla viivalla Nakedin kans. Oon käyttänyt tätä Oriflamen luomiväriä monina päivinä ja joka kerta ihmettelen iltasin, että miten sitä luomiväriä on vielä jäljellä :). Monet luomivärithän varisee päivän aikana pois (koska niissä ei oo pigmenttiä tarpeeksi), mutta tää TheOne luomiväri on pysynyt kyllä luomissa ihan sairaan hyvin!Jos siis haet pysyvää luomiväriä niin tässä olis yks sellanen. Ja plussaa vielä tuosta koosta eli paketti on sopivan pieni...voi ottaa helposti mukaan jos haluaa kuitenkin lisäillä/tasoitella luomiväriä päivän aikana.

Hintaa näillä on 17€, mutta nyt nekin on tarjouksessa 9,90€!

Kysyttävää? Kysy ihmeessä :)

ps. Minä, joka olen maailman huonoin hiustenlaittaja, oon löytänyt laitteen millä OSAAN laittaa hiuksia...videopostaus tulossa :D !




Kommentit

Suositut tekstit