Lentokenttäterkut :)

Tervehdys armaat ihmiset siellä :). Minä istun Hki-Vantaan lentokentällä, juon kahvia ja katselen ihmisiä. Japanilaisia täällä on hulluna, Shanghain lento on lähdössä jossain vaiheessa. Opiskelin kaks päivää ja eilinen aihe aiheutti mun päähän ihan mielettömän tunnepurkauksen. Koko päivä keskityttiin miesten ja naisten tasa-arvoon,valtasuhteisiin,kieleen ja feminismiin. Oliŋ eilen illalla aika räjähdysaltis kaikelle naismiesjutuille, mutta ajattelin rauhottua asian suhteen ja kirjottaa tuosta aiheesta enemmän. Oon aiemminkin aikonut aiheesta kirjottaa mutta siihen pitää paneutua ja antaa aikaa ajatuksille.

Tänään on ollu huippu kiva päivä tähän asti. Oon miettinyt tulevaisuutta ja tehnyt pieniä suunnitelmia elämälle. Viime yönä sain nukkua kunnolla, oman kultsin kainalossa, rapiat 9 tuntia, joten oon ollu hyvällä tuulella tänään :)! Nyt siis matkalla takas Ouluun ja normielämään. Huomenaamu alkaa grit-harjoittelulla BeautyCenterissä...ihanaa...oon antanut lihasten levätä nyt...hmmm..kaks päivää :)!
Tarkoituksena ois viikonlopun aikana saada tehtyä opparia ja yhtä tehtävää, joka oiskin viimeinen tehtävä yamk opiskelujen suhteen. Aika siistiä. 

Nyt munsta tuntuu et lähden käymään Marimekon liikkeessä(jos sinne vaan mahtuu...ne japanilaiset!) ja sitten käyn suihkauttaan yhtä ihanaa hajuvettä(jonka ostan seuraavaksi) ja sitten voiskin mennä portille odottelen koneen lähtöä. 

Ihanaa lähtee kotiin.


Hyvää perjantai 13. Päivää :)

Kommentit

Suositut tekstit