Pikaterkut :)

Olen nyt pari päivää töissä, joten asukuvia joudutte odottelemaan :)....ellette sitten halua nähdä munsta kuvia kun pyörin kaks päivää kahvila-grillityöntekijä asussa :D. En usko. Sunnuntaina sitten jatkuu taas...! Menikö vappu hyvin ? Mulla meni ihanan rauhallisesti. Kotona vaan...söin prodejätskiä, kävin saunassa ja nukahdin sohvalle kun piti katsoo elokuvaa :D. Eli oli tosi hurjaa.

Tänään tosiaan kävin pyörimässä töissä ja pääsin just äsken kotiin. Olipa mukavaa vaihtelua. Ihmiset oli iloisia ja osa vielä kännissä eilisiltä jäljiltä. Kivaa tehdä välillä ihan erilaista hommaa kuin normaalisti on tottunut. Huomisen käyn vielä pyörimässä töissä ja sitten sunnuntaina voi vaan nautiskella taas elämästä. Ens viikolle oon suunnitellu frendien tapaamisia. Ens viikolla saan taas yhden kirjan, mistä haluan sitten kirjoittaa tänne. Niin ja ajattelin et mun "anteeksiantokiertue" jatkuu. Ja pitää itsekin pyytää anteeksi. Haluan puhdistaa mun sielua.

Koska tällä hetkellä haisen ihan makkaraperunoille, on mun mentävä suihkuun ja sitten nukkumaan että jaksaa taas painaa huomisen päivän :).

Ihanaa vapunpäivää tai iltahan se jo on. Ihanaa toukokuuta. Kohta on kesä.

Hyvää yötä :)

Huono äiti ei ostanut tänä vuonna vielä lapselleen ilmapalloa, joten googlettelin ilmapallonkuvia ja tämä yksilö valikoitui nyt tähän. Huono äiti lupaa ostaa ensi vuonna omalle tyttärelleen ilmapallon :)

Kommentit

Suositut tekstit