Bikini Challenge kuulumisia :)

Anteeksi radiohiljaisuus, mutta iski väsymys ja se, ettei päässä ollut oikeestaan yhtään järkevää ajatusta :). Toiseksi...sain eilen yhden kirjan ja luin sen heti alusta loppuun. Siitä kerron heti huomenna :). Päivän asukuvat jatkuu...mulla ois vissiin vielä 3 päivää jäljellä :D. Voinhan minä aina välillä muutenkin pällistellä peilin edessä ja ottaa kuvia...ei se nyt niiiiin kauheeta oon.

                 

Sitten niihin treenikuulumisiin. Ruokailut sujuu hyvin, mutta treenaukset on jääneet vähemmälle. Teen kyllä treenejä, mutta en oo pystynyt tekemään nyt siinä tahdissa kuin olisin halunnut. Tiedättehän..elämä!

Painoa on tippunut 3,1 kg yhteensä.Ja kyllä mulla on pientä lihaksen kasvua havaittavissa ainakin käsissä. Mulla on ollut eilen ja tänään sellainen ärsyttävä flunssaolo, mutta toivon et se menee ohi mahdollisimman kivuttomasti.Kävin tänään läpi mun viime kesän kesävaatteita ja kaikki mun farkkushortsit on isoja.Eli pitää lahjoittaa ne pois ja käydä ostaan uusia. Ainakin mustat ja normi farkunväriset.

Haluaisin ehdottomasti treenailla enemmän, mutta mun on pakko huomioida itseeni ja tehdä se mitä pystyn. Kuitenkin treenaan sitten kovaa kun treenaan.

Tähän Bikini Challengeen kuuluu sellainen "mättöpäivä" tai ainakin minä sitä sillä nimellä kutsun ja saadaan siihen ohjeet torstaina. Voi että mää odotan :D....oon jo miettinyt minkä pizzan tilaan äitienpäivänä :D. Ajattelin pitää sen mättöpäivän sillon. Tarkoituksena tollasella mättöpäivällä on saada aineenvaihduntaan taas vauhtia. 

                                              

Huomenna voisin yrittää tehdä teille videoo mun treenistä...jos onnistun noiden teknisten laitteiden kanssa :D. Ne kun ei yleensä halua toimia kun sitä haluaisin.

Oottekos maistaneet noita Wheyheyn prodejäätelöitä? Mää olen maistanut nyt vaniljaa, mansikkaa ja banaanitoffeeta. Ne kaikki on hyviä. Tuo purkki ei oo kauheen iso, mutta mulle se on just sopiva. Nuo on kyl kalliita, mutta ei se haittaa.Elämä on.

Vielä ois BC:a puolet jäljellä (pikkusen enemmän) ja huomaan, että nyt on tullut sellainen notkahdus, mikä oli odotettavissakin. Mulle tulee tällanen aina. En oo langennut herkkuihin tai muuhun, mutta jotenkin ärsyttää koko BC. Se ei tarkota sitä, että luovuttaisin, mutta oishan se kiva käydä hakeen mäkistä yks pirtelö :D. Huomiseksi oon suunnitellu kunnon treenin ja aion sen tehdä. Ainahan treenaamisesta tulee hyvä olo, kun vaan saa perseen ylös sohvalta. Eiks nii?

Munsta otetaan puolenvälin kuvat sitten parin viikon päästä kun kuvaaja on paikalla...ja se mättöpäivä on takanapäin.Kyllä mun vartalossa on jotain muutosta tapahtunut, mutta en tiedä miten se näkyy ulospäin. Sittenpähän sen näkee.

Oon harjotellut niitä leuanvetoja :D ...toivottavasti saavutan sen 3 sitten kesäkuun lopussa.

Iltapala odottaa :D  


Kommentit

Suositut tekstit