Olen löytänyt itsestäni hoitajan.



Löysin itsestäni hoitajan viikonloppuna. Oon tässä parina iltana nyt hieronut/hoitanut omaa miestä ja tuntuu hyvältä. Sain viikonloppuna ystävältä aromaattisen hieronnan kaavioita. Oon hierontaa tehnyt ennenmuinoin paljonkin, mutta en enää muistanut missä järjestyksessä tehdään mitäkin. Kun tuossa sitten harjoittelin hierontaa niin huomasin kuinka osaan vieläkin tehdä sitä. Kun näin liikkeet niin päähän tuli muistot siitä, miten sitä tehtiinkään. On nuo aivot ja muisti kyllä ihmeellinen asia. Ei varmaan mun hullu, entinen kosmetologiopettaja uskois kun näkis, että hänen inhokkioppilaansa osaa vieläkin tehdä hoitoja! (Oon tästä hullusta opettajasta kirjoittanut joskus aiemmin ja vieläkään en ilmeisesti ole päässyt hänestä yli...).

Oon nauttinut laventeliöljyn tuoksusta ja siitä, että oon nähnyt kuinka mun hieronta on rentouttanut mun miestä. Se on nukahtanut joka kerta. Mun kädet syyhyää ja haluan harjoitella lisää tätä hommaa.
Seuraavaksi varmasti muistelen mieleen kasvohoidot :D. Manikyyrin ja pedikyyrin osaan vieläkin. 

Olen eilen myös sanonut itseni irti edellisestä työpaikasta. Nyt ollaan vähän niinkuin reunalla. Uudessa työpaikassa on haastavaa, mutta mukavaa. Eilen tehtiin mun työkaverin kanssa töitä meillä, koska Peppi oli vielä eilisen kotona toipumassa. Ihanaa kun voi myös tarvittaessa tehdä töitä kotoa käsin. Nyt on vähän niinkuin uuden alku meneillään.Aika siistiä.

Tänään tulee anoppi kylään ja yöksi, me miehen kanssa karataan tänään illalla syömään. Mukava päivä tiedossa! 

Mukavaa päivää myös muille kanssakaunottarille/komeuksille :)!

-Sarppa


Kommentit

Suositut tekstit