Torstain aamuhulinat...

Hah! Tein eilen Tieteen kuvalehden uraopastestin ja olen tässä naureskellut mun tulosta. Fuusioreaktorin rakentaja! Mistähän vois hakee tollasta työpaikkaa? Ehkä kuitenkin hetken vielä pysyttelen alalla missä nyt oon ja mietin sitten tulevaisuudessa fuusioreaktorin rakentajan uraa :D.

Mulla on ollut maanantaista lähtien mun lapsuuden ystävä ja hänen lapsensa meillä talvilomaa viettämässä ja on ollut hulinaa. Sellaista kivaa hulinaa. Pari päivää sitten ystävään iski kuume ja luultiin että hän joutuu petipotilaaksi loppuloman ajaksi, mutta onneksi kuume laski ja päästiin jo eilen vähän liikenteeseen. "Ihanaa" tämä influenssakausi.

En ehkä taas kestä itseeni :). Elämä on sinkoillut mulle haasteita viime kesästä lähtien ja taas tuntuu, että oon palannut lähtöruutuun...tavallaan kuitenkin sellaiseen lähtöruutuun missä haluankin olla. Mielen päällä on ollut asioita omista tavoitteista ja unelmista. Aina ne kiertää kehää ja kuitenkin, loppujen lopuksi, olen sitten tilanteessa etten oikein saa mitään aikaiseksi. Joku muu voisi tietenkin olla eri mieltä. Kuulen aina aika ajoin kavereilta ja ystäviltä sitä, että mulla on (aina) monta rautaa tulessa...niinkuin ehkä onkin. Aina opiskelen jotain tai olen saanut päähäni kokeilla uusia asioita. Mulla on opiskeluita jäljellä enää ihan vähän ja 18.5 on viimeinen koulupäivä, jolloin myös saan uuden paperin kouraan, mikä näyttää hyvältä CV:ssä :)! CV:ssä mitä en aio päivittää vielä, koska aion pysyä mun nykyisessä työpaikassa. Mullahan on mielenkiintoinen ja todella haastava työ, joka on saanut minussa esille ihmeellisen kunnianhimoisen tyypin esille. Olen elämäni ekaa kertaa tulosvastuussa ja se aiheutta sen, että joka päivä katson itseeni peilistä ja sanon " you can do it"! Pieniä hetkiä olen tuntenut, ettei munsta oo tähän...mutta aika pian kuitenkin oon luopunut tuosta ajatuksesta ja ryhtynyt vaan hommiin. Miksiköhän sitä aina epäilee itseään ? En kuitenkaan halua koskaan menettää mun kykyä, että on olo "en ole koskaan valmis". Se vie mua eteenpäin. Aina haluan oppia uutta ja kehittyä!

Nyt minä lähden pukemaan, kampaamaan hiukset ja laittamaan ripsiväriä. Tunnin päästä olen jo töissä. 

Tänään on myös pizzailta...tehdään ystävän kanssa herkkupitsoja ja ollaan rennosti. Viikonloppukin jo häämöttää ovella (se menee viimeistellessä yhtä koulutyötä, johon sain lisäaikaa palautukselle kun en ole vaan ehtinyt sitä loppuun asti). Ehkä pääsen myös kokeilemaan luistelua noin...öööh...20 vuoden tauon jälkeen :)?!?

Kommentit

Suositut tekstit