Ihana viikonloppu(ja 21päivän haasteen loppuminen)



Anteeksi hiljaisuus. Olin viime viikon kiireinen ja illalla kun piti tulla näpyttämään (tiesittekö että teen sen kahdella etusormella ja kirjoitan oikeasti tosi nopeaa :D ?), mutta kun vihdoin sain läppärin auki, tajusin ettei mulla oo yhtäkään kuvaa tai mitään muutakaan laittaa tänne, joten jätin kirjoittamatta. 21 päivän Martinan haaste loppui eilen ja oon ollut tyytyväinen itseeni. Kiloja tippui 2kg ja olo on todella hyvä. Mulla on tulossa video vielä myöhemmin kunhan saan sen editoitua :D. Jatkan "oikein syömistä" edelleen, en aio valua taas siihen, että syön kaks kertaa päivässä ja ihmettelen kun illalla on aina kauhee nälkä (ja sitten tulee popsittua kaikenmaailman epäterveellistä kun nälkä on kova). Kerron kyllä muutakin tuosta haasteesta kunhan saan nyt tämän hetkisen ajatuksen ulos päästäni.

Meillä oli ihana viikonloppu. Ulkoilua, käytiin katsomassa purjelaivoja kauppatorilla ja käytiin tsekkaamassa joka vuotinen valokarnevaali Lintsillä.Oli jännä tunne kävellä kaupungissa kun ilma oli mieletön...tuntui kuin ois ollut elokuu, mutta puiden värit paljasti missä kuukaudessa ollaan menossa. Voi että minä nautin viikonloppuna.

Miehen kanssa puhuttiin tulevaisuudesta ja on ihanaa kun pääsen tekemään juttuja mitkä on mulle tärkeitä. Ollaan taas löydetty miehen kanssa sellainen mukava tasapaksu elämä :D! Tykkään tasapaksuudesta kun elämänkarikkoja on ollut ihan liikaa mun elämässä..nyt siis nautin tästä kaikesta.

                    

Arvatkaapa mitä? Huomenna suunnistetaan Portugaliin lomalle. Mennään kylään nimeltä Olhao. Me vuokrataan auto ja käydään tsekkaileen paikkoja siellä. Aiotaan myös maata rannalla ja syödä hyvin.  Toivon, että siellä on jossain wifi, että pääsisin paikan päällä kirjoittelemaan kuulumisia. Kamera on jo pakattu valmiiksi, että saa kunnon kuvia sieltä!

                    

Kunhan saan tässä loman aikana vähän ajatuksiani selvitettyä niin kerron teillekin mun suunnitelmista. Haluan ensin niistä puhua mun miehen kanssa ja nyt meillä on siihen lomalla mahdollisuus, jes! 
Rakastan suunnitella ja tehdä elämään kaikenlaisia pläänejä. Nyt on menossa PlanB ja vois miettiä myös valmiiksi PlanC:n :D!

Huomaatteko, että mulla on tuolla oikealla laidassa mun nettikaupan linkki, josta pääsee tutkimaan mitä tuotteita käytän ja mistä voisin puhua jokaiselle?!? Käykääpä kurkkaamassa!

Nyt toivotan teille mukavaa viikkoa. Peukut pystyyn, että Portugalista löytyy netti.Jos ei löydy niin palataan asiaan ensi viikolla. Aurinkoa kaikille elämään! Pus pus!   

                            



Kommentit

Suositut tekstit