Puhelimenkäyttölakko (sellanen pakollinen).

Mulla ei oo ollut puhelinta sunnuntain jälkeen. Se ei tykännyt enää toimia, joten oon ollut tässä ilman puhelinta pian 48 tuntia. Aika siistiä. Kummallisen paljon on jäänyt aikaa kaikkeen muuhun kun ei tarvi vastailla viesteihin, vastailla puheluihin, tsekata instaa tai fb:a. Uusi puhelin on kyllä tulossa, mutta nautin nyt tämän ajan ilman puhelinta. Tietenkin mulla on työpuhelin, mutta sillä en soittele ja tekstaile henkilökohtaisiin numeroihin. Ainoastaan äiti soitti eilen mun työnumeroon ja kysyi kuulumiset :D. 

Haastan teidät olemaan 24h ilman puhelinta. Pystytkö siihen? Kuinka paljon käytät aikaa puhelimessa (roikkumiseen) vuorokauden aikana? Onko käynyt mielessä, että vähentäisit?

Palaan 21 päivän haasteeseen tänä iltana. Kuvasin viime viikolla puhelimeen videota mun fiiliksistä ja muusta...en tiedä säilykö se vai tuhoutuiko puhelimen mukana, mutta pian se nähdään. Pitää tehdä uus video  jos aiempaa ei enää oo olemassa.

Mageeta tiistaita, onhan tänään tiikeri-tiistai :D

Kommentit

Suositut tekstit